Dentsu behoudt het Europese mediabedrijf van Kellanova

Dentsu is opnieuw benoemd als Kellanova's Europese bureau voor media-, digitale en datastrategie, planning en inkoop. Deze beslissing benadrukt de kracht van hun langdurige samenwerking en hun gedeelde visie op digitale transformatie via media.

De herbenoeming volgt na een pitch van drie maanden en bouwt voort op de bestaande 16-jarige relatie tussen Kellanova en dentsu. Samen zullen zij de transformatie binnen Kellanova's Europese bedrijfsvoering versnellen, waarbij de klantbeleving voor merken zoals Pringles, Special K en Cheez-It worden versterkt in 28 Europese landen, waaronder Belgie, Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Italië, Frankrijk, Spanje en Duitsland.

Kellanova werkt ook samen met dentsu’s CXM practice Merkle dat in 2023 werd aangesteld. Zij werken samen aan de transformatie van de digitale klantbeleving van Kellenova, voor heel Europa.

Paul Humphries, Chief Marketing Officer van Kellanova Europa: "We zochten een partner om ons te helpen onze marketingtransformatie verder te ontwikkelen. Gedurende het pitchproces gaf dentsu ons het vertrouwen dat zij onze capaciteit om verbonden ervaringen te creëren, die gedragsverandering teweegbrengen, aanzienlijk konden verbeteren. Wat zij lieten zien op het gebied van mensen, data en technologie was indrukwekkend. We kijken ernaar uit om onze samenwerking met het team voort te zetten."

Michael Willems, Managing Director Media dentsu Benelux: "Wij zijn verheugd om onze langdurige samenwerking voort te zetten en Kellanova's marketingtransformatie te ondersteunen. Hun blijvende vertrouwen in ons vermogen om verbonden ervaringen te creëren die gedragsverandering stimuleren, is een bewijs van de expertise van ons team op het gebied van mensen, data en technologie. We kijken ernaar uit om samen nog grotere successen te behalen voor de merken van Kellanova."

 

www.dentsu.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Storytelling versterkt effect audiocommercials

19-05-2025 | 14:13:00
DPG Media Radio en dentsu analyseren meer dan duizend commercials

Brussels Unlocked combineert oude wijsheden met innovatie

03-04-2025 | 11:05:00
Laurent Massart, Client Partner BNL bij dentsu BENELUX, over ADNIGHT BXL

If you’re going to shoot for the moon, better use a Raygun!

03-04-2025 | 10:41:00
Managing Director Lina Mertens en componist en oprichter Peter Baert over ADNIGHT BXL

Bob Koigi: Merken die meebewegen bepalen de toekomst

21-03-2025 | 10:56:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Bob Koigi: De opkomst van adresseerbare advertenties

14-03-2025 | 12:47:00
Bob Koigi over de snelle, digitaal gerichte wereld van vandaag, waarin reclame voortdurend evolueert.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.