Dennis Schouten Managing Director bij Juice by Harder Better Stronger

Begin vorig jaar sloegen het Antwerpse bureau HARDER BETTER STRONGER en het Amsterdamse bureau JUICE Promotions de handen ineen. De twee bureaus kozen na veelvuldige samenwerking voor een eenduidige propositie voor Benelux-gerichte klanten. Dennis Schouten is aangetrokken als Managing Director van JUICE by HARDER BETTER STRONGER.

Pim van Grieken, Benelux Managing Director: “Dennis is geen onbekende voor ons. Eerder was hij als partner al betrokken bij JUICE. Met zijn grote ervaring in merkactivatie en marcom is hij de perfecte uitbreiding van ons team.”

Dennis Schouten: “JUICE by HARDER BETTER STRONGER begrijpt als geen ander hoe je grote opdrachtgevers helpt om hun merk tot leven te brengen door consistente, aansprekende activaties en vlekkeloze live executie op locatie. En door onze Benelux-aanpak kunnen we onze campagnes nu echt geïntegreerd uitrollen in Nederland én België. Ik ben blij met deze mooie kans en voel me vereerd dat ik verder mag bouwen aan de Nederlandse organisatie.”

Pim van Grieken: “Het nieuws verspreidt zich erg snel, veel merken weten ons te vinden en willen met ons werken. Het aantal merk-activaties is al meer dan verdubbeld dit jaar.”

www.harderbetterstronger.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bata Industrials presenteert internationale merkstrategie

26-09-2025 | 10:03:44
Bata Industrials heeft een wereldwijde merkpositionering gelanceerd onder de slogan Work safe. Live great.

ING start campagne rond verduurzamen woning

26-09-2025 | 09:21:36
De bank wil hiermee laten zien dat energiebesparende maatregelen niet alleen goed zijn voor het milieu, maar ook financieel voordeel kunnen opleveren.

Heinz introduceert Mr. Ridiculously Good in pastasauzecampagne

26-09-2025 | 09:07:00
Samen met VML The Cocktail en het merk Mr. Men Little Miss werd personage Mr. Ridiculously Good bedacht

[Vacatures] Springbok zoekt een Projectmanager Digital Marketing

26-09-2025 | 08:53:00
Springbok is per direct op zoek naar een Projectmanager Digital Marketing - Den Bosch

Bob Koigi: Techreuzen versterken greep op advertentiemarkt

26-09-2025 | 08:51:00
Nieuwe data tonen een industrie die zich concentreert rond drie techgiganten
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.