Dennis Hamakers Strategy Director Cheil Benelux

Dennis Hamakers is gestart als Strategy Director van Cheil Benelux. Dennis Hamakers, die afkomstig is van DEPT (daarvoor Dorst & Lesser en Pangaea) is per direct verantwoordelijk voor de dagelijkse strategische leiding van het bureau en de strategische aanpak van de klanten van Cheil. Daarnaast neemt hij plaats in het MT.

Dennis Hamakers was de afgelopen jaren werkzaam bij DEPT, waarbij hij zich vooral richtte op het combineren van data, technologie en creativiteit. Van achter de coulisse leverde hij belangrijke strategische bijdragen aan het bol.com account de afgelopen vijf jaar. Het project Het Grote Speelgoedboek Ecosysteem, en de bijbehorende Sinterklaas-campagnes voor bol.com, werden ieder jaar verder uitgebouwd met nieuwe creatie en tech. De campagnes zijn bekroond met tal van awards, met als hoogtepunt een Effie in 2021.

Tim van der Sijde, Managing Director Cheil Benelux: "Dennis brengt niet alleen diepgaande kennis en ervaring met zich mee, maar ook een vernieuwende geest die goed aansluit bij ons challenger-DNA. Dennis weet wat het is om in een groeiend bedrijf strategie vorm te geven. Met alle verschillende centers of excellence binnen ons Cheil-netwerk, zien we dus ook daar een belangrijke strategische rol voor hem. Met Dennis versterken we onze positie op het gebied van creativiteit, commerce en technologie in de Benelux. Ik kijk er ontzettend naar uit om samen te gaan werken."

Dennis Hamakers: "Merken bouw je al lang niet meer met enkel campagnes. Ieder touchpoint, online en offline, draagt bij aan de totale merkbeleving. Het bij elkaar brengen en connecten van alle disciplines is één, maar uiteindelijk heb je ook de mindset nodig om het beter te willen doen. Die challenger mindset van Cheil en de nieuwe koers die het bureau is ingeslagen, sluiten perfect aan bij mijn ambities en visie op de industrie. En misschien nog belangrijker: ik voel een flinke dosis energie bij het nieuwe Cheil. Daardoor krijg je meteen zin om mee te gaan bouwen aan de toekomst van Cheil Benelux."

www.cheil.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Zie ook:

Cheil Benelux ontwikkelt campagne voor D66

07-10-2025 | 09:30:00
Centraal staat het thema ruimte: ruimte voor vrijheid, vooruitgang, het klimaat en voor elkaar.

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Creatieve Content Creator (NL) – Social First

29-09-2025 | 08:52:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Creatieve Content Creator (NL) – Social First - Fulltime - Amsterdam

Sanne Houterman: Succes op social vraagt lef en timing

17-09-2025 | 10:54:39
In aanloop naar de Influencer & Content Marketing Awards 2025 spreken we met de juryleden. Vandaag spreken we met Sanne Houterman

Cheil ontwikkelt wereldwijde campagne voor Samsung AI Home

02-09-2025 | 09:10:00
Het bureau is verantwoordelijk voor de creatieve lijn, de hoofdcommercial en de internationale uitrol.

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Jr. Project Manager

13-08-2025 | 09:35:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Jr. Project Manager - Fulltime - Amsterdam
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 08:49:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Senior Display, Video & Audio (DVA) Consultant 

Herkenbaarheid, humor en oplossingen staan centraal in automotive-campagne Marktplaats

07-10-2025 | 20:47:00
Happiness Amsterdam ontwikkelde voor Marktplaats een tweede campagne voor automotive. We spreken Nancy van Hees, Senior Communications Manager Mobility bij Marktplaats en Joey Boeters, Creative Partner en mede-oprichter van Happiness Amsterdam

Europese steden decor voor OOH-campagne Lynk & Co 08

07-10-2025 | 16:39:48
Met de 08 wil Lynk & Co het segment van plug-in hybrides verder ontwikkelen

Alfred lanceert campagne met dames van Van Dobben

07-10-2025 | 11:28:00
Alfred en OnSocial hebben een merkcampagne ontwikkeld voor croquetmerk Van Dobben, waarin de dames uit de iconische Amsterdamse Eetsalon centraal staan
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.