DELTA kiest N=5 als lead agency voor branding en campagnes

Telecomprovider DELTA heeft N=5 gekozen als lead agency voor branding en campagnes. De samenwerking is volgens DELTA voor meerdere jaren. Sinds 2021 voert DELTA campagne om zijn bekendheid te vergroten en zijn positie als glasvezelexpert op te bouwen in Nederland.

De afgelopen jaren werkte DELTA samen met Fightclub. DELTA zetten de pitch die geldt voor de merken DELTA en DELTA Zakelijk in maart 2024 uit. Het merk Caiway voert een eigen beleid op het gebied van zijn marketing.

Een woordvoerder zegt desgevraagd dat DELTA een goede samenwerking heeft gehad met Fightclub. Volgens het bedrijf is het zich aan het voorbereiden voor de situatie waarin de rol als internetprovider steeds belangrijker wordt aangezien de voltooiing van de glasvezel-uitrol in Nederland in zicht komt. Daar gaat N=5 invulling aan geven.

De marketingteams van b2c en b2b gingen samen op zoek naar een bureaupartner onder begeleiding van creative consultant Peter van Leeuwen van Leone BV.

Mariska van der Hulst, Manager Brand & Corporate Communication: “Wij hebben de afgelopen jaren een sterke positie opgebouwd als glasvezelexpert en onze naamsbekendheid is fors gegroeid dankzij onze campagne- en mediastrategie. We bereiden ons nu voor op een volgende fase waarin we onze positie in Nederland verder gaan versterken. Dat betekent niet dat we het helemaal anders gaan doen, maar doorbouwen op het fundament dat we in de afgelopen jaren hebben gelegd. We hebben er het volste vertrouwen in dat we met N=5 samen ons merk een stap verder kunnen brengen.”

Monique Bergers, Managing Director N=5: “Bij N=5 klopt het hart nog altijd voor telecom. We zijn dan ook heel blij dat DELTA voor ons heeft gekozen. Niet alleen vanwege onze ervaring, maar ook vanwege het open en ondernemende karakter van het merk, dat goed past bij ons DNA. Tijdens het pitchproces was de klik en energie tussen de teams aan beide kanten duidelijk voelbaar. We kijken er enorm naar uit om samen met team DELTA het merk verder uit te bouwen.”

Het eerste werk met N=5 zal vanaf begin 2025 zichtbaar zijn.

www.nis5.nl

www.delta.nl

www.deltafiber.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

N=5 verbeeldt Auping Designed for Life

13-10-2025 | 09:55:00
Auping breidt de positionering Designed for Life uit met een campagne die de ervaring van goed slapen centraal zet.

N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis

09-10-2025 | 07:30:00
Zorgverzekeraar Menzis heeft de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis gelanceerd. De campagne wil laten zien waar mensen in het dagelijks leven met gezondheidsuitdagingen mee te maken hebben en hoe Menzis daarbij kan ondersteunen

ICMA 2025 - Kraampje van Koophandel

25-09-2025 | 10:26:00
Een van de grootste uitdagingen voor KVK is het versterken van de maatschappelijke waarde van het merk.

ICMA 2025 - Holland & Barrett: Denk aan je brein

22-09-2025 | 13:01:53
Hoe Holland & Barrett met free publicity als vliegwiel doorbrak in een markt waarin ze volledig outspend worden door de concurrentie

Holland & Barrett lanceert HormoonWijzer voor vrouwen+

19-09-2025 | 15:04:00
Holland & Barrett heeft de HormoonWijzer gelanceerd, een praktische gids die vrouwen+ inzicht geeft in hun cyclus
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.

Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl

13-10-2025 | 12:00:00
Met een always-on tv-campagne via STER, gericht op een breed publiek van dertig tot zestig jaar, wil Overstappen.nl gestaag bereik en herkenning opbouwen.

TomTom kiest STROOM voor lancering dashboardassistent Tom

13-10-2025 | 11:42:03
Met deze fysieke rij-assistent wil TomTom automobilisten helpen met meer focus en veiligheid de weg op te gaan.

Zilveren Kruis en KNVB starten campagne mentale gezondheid

13-10-2025 | 08:44:00
De campagne richt zich op het bespreekbaar maken van mentale druk onder jongeren op en rond het voetbalveld.

Bob Koigi: Addressable tv: de onbenutte goudmijn voor marketeers

10-10-2025 | 16:07:00
Een aanzienlijke strategische kloof kost adverteerders miljoenen aan potentiële omzet en bereik. Nieuw onderzoek van DISH Media, ontwikkeld in samenwerking met Janus Strategy & Insights, onthult dat marketeers door het onderbenutten van addressable TV systematisch 31,6 miljoen Amerikaanse volwassenen over het hoofd zien, een segment dat alleen effectief via dit kanaal bereikt kan worden.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.