
De inschrijvingen voor de RA*W Cannes Summer Course 2024 zijn geopend
De inschrijvingen voor de RA*W Cannes Summer Course 2024 zijn nu geopend. Bureaus en bedrijven uit de creatieve sector kunnen vanaf nu hun jonge talenten aanmelden voor dit 6-daagse educatieve programma tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity.
We Are RA*W gelooft dat divers, jong talent de toekomst is van onze creatieve industrie en vormt de brug tussen talenten en de creatieve industrie, ook in Cannes. RA*W is een platform voor jong talent, van studenten tot starters, waaronder creatieven, strategen, designers, producers, accountmanagers, marketeers, en meer.
Mara Janssen, Boardmember at We Are RA*W: "Het Cannes Lions Festival is een ongelooflijk inspirerende week, maar normaal gesproken is het vooral een evenement voor mensen in hogere posities. Je ziet er vooral bureaubazen, terwijl de jonge creatieve talenten in Nederland achterblijven. Dat is ontzettend zonde, want juist voor deze talenten is er zoveel te leren aan de Franse Côte d'Azur."
Met de Cannes Summer Course biedt RA*W bureaus de kans om in hun junioren te investeren, die vervolgens met een rugzak vol kennis en inspiratie terugkeren naar de werkvloer.
Het programma
Talenten die met RA*W meegaan naar Cannes krijgen een volledig op maat gemaakt programma aangeboden. Het programma in Cannes combineert eigen activiteiten van RA*W met het programma van het festival zelf. Zo adviseren ze bijvoorbeeld welke talks de talenten niet mogen missen en welke workshops de moeite waard zijn. Het programma voor dit jaar staat nog niet vast maar RA*W belooft veel mooie en grote dingen.
Lucas Van Gog, Board Member bij We Are RA*W: "Vorig jaar was een enorm succes, maar we doen er alles aan om het nog groter, inspirerender en impactvoller te maken. Daar kunnen we binnenkort meer over vertellen."
Gelimiteerd plek
Deelnemers aan het programma hebben maximaal vijf jaar werkervaring en zijn geboren na 17 juni 1993. Er zijn gelimiteerde plaatsen beschikbaar voor 15 deelnemers, dus zorg dat je op tijd inschrijft. De deadline voor inschrijven is 1 mei 2024.
Deelnemers van vorige edities waren onder andere: Dentsu Creative Amsterdam, N=5, JWT, Boomerang, OMD, The Valley, Eyeforce, Zenith, TBWA\NEBOKO, DEPT, XXS Amsterdam, The Social Club, BrandDeli, 180 / DBB, Initiative Tomorrow, Hammerfest, Selmore, MediaMonks, Buutvrij, Fitzroy, TNW, Natwerk, Superhero Cheesecake, en 72andSunny.
Wat kost het?
De kosten voor de 6-daagse cursus bedragen 3.991 euro per deelnemer, inclusief de pas die toegang geeft tot het Palais (2.514 euro), treintickets, fietsen in Cannes, en accommodatie. Let op: we werken volgens het first come, first serve-principe, dus verzeker je van een plek voor jouw jonge talent!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Domino’s en Selmore breiden campagne uit met 13 films
Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities
Selmore wint Tikkie-campagnewedstrijd met Klene Dropjacht
Tom Stoffels: Pitchen kan zo leuk zijn
Selmore en Škoda lanceren campagne rond zaterdaggevoel
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Chris Oomen introduceert Christian Alexander parfums
Burger King zet Gordon Ramsay buitenspel in campagne
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Audio Campaign Producer
DEPT en Univé lanceren Pas-op-Pop campagne in woonwijken
[Vacancy] Kinesso has a position for Programmatic Campaign Manager - Nike account
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen