De inschrijvingen voor de RA*W Cannes Summer Course 2024 zijn geopend

De inschrijvingen voor de RA*W Cannes Summer Course 2024 zijn nu geopend. Bureaus en bedrijven uit de creatieve sector kunnen vanaf nu hun jonge talenten aanmelden voor dit 6-daagse educatieve programma tijdens het Cannes Lions International Festival of Creativity.

We Are RA*W gelooft dat divers, jong talent de toekomst is van onze creatieve industrie en vormt de brug tussen talenten en de creatieve industrie, ook in Cannes. RA*W is een platform voor jong talent, van studenten tot starters, waaronder creatieven, strategen, designers, producers, accountmanagers, marketeers, en meer.

Mara Janssen, Boardmember at We Are RA*W: "Het Cannes Lions Festival is een ongelooflijk inspirerende week, maar normaal gesproken is het vooral een evenement voor mensen in hogere posities. Je ziet er vooral bureaubazen, terwijl de jonge creatieve talenten in Nederland achterblijven. Dat is ontzettend zonde, want juist voor deze talenten is er zoveel te leren aan de Franse Côte d'Azur."

Met de Cannes Summer Course biedt RA*W bureaus de kans om in hun junioren te investeren, die vervolgens met een rugzak vol kennis en inspiratie terugkeren naar de werkvloer.

Het programma

Talenten die met RA*W meegaan naar Cannes krijgen een volledig op maat gemaakt programma aangeboden. Het programma in Cannes combineert eigen activiteiten van RA*W met het programma van het festival zelf. Zo adviseren ze bijvoorbeeld welke talks de talenten niet mogen missen en welke workshops de moeite waard zijn. Het programma voor dit jaar staat nog niet vast maar RA*W belooft veel mooie en grote dingen.

Lucas Van Gog, Board Member bij We Are RA*W: "Vorig jaar was een enorm succes, maar we doen er alles aan om het nog groter, inspirerender en impactvoller te maken. Daar kunnen we binnenkort meer over vertellen."

Gelimiteerd plek

Deelnemers aan het programma hebben maximaal vijf jaar werkervaring en zijn geboren na 17 juni 1993. Er zijn gelimiteerde plaatsen beschikbaar voor 15 deelnemers, dus zorg dat je op tijd inschrijft. De deadline voor inschrijven is 1 mei 2024.

Deelnemers van vorige edities waren onder andere: Dentsu Creative Amsterdam, N=5, JWT, Boomerang, OMD, The Valley, Eyeforce, Zenith, TBWA\NEBOKO, DEPT, XXS Amsterdam, The Social Club, BrandDeli, 180 / DBB, Initiative Tomorrow, Hammerfest, Selmore, MediaMonks, Buutvrij, Fitzroy, TNW, Natwerk, Superhero Cheesecake, en 72andSunny.

Wat kost het?

De kosten voor de 6-daagse cursus bedragen 3.991 euro per deelnemer, inclusief de pas die toegang geeft tot het Palais (2.514 euro), treintickets, fietsen in Cannes, en accommodatie. Let op: we werken volgens het first come, first serve-principe, dus verzeker je van een plek voor jouw jonge talent!

Inschrijven kan hier.

www.we-are-raw.com

www.selmore.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Domino’s en Selmore breiden campagne uit met 13 films

10-09-2025 | 14:01:00
Domino’s en creatief bureau Selmore breiden hun Honour The Craving-universum uit met dertien films en een reeks memes.

Zwitserleven speelt in op emotie met Pensioenambities

28-08-2025 | 11:02:00
In deze campagne staan persoonlijke plannen en toekomstdromen centraal in plaats van cijfers en jargon

Selmore wint Tikkie-campagnewedstrijd met Klene Dropjacht

21-07-2025 | 09:40:08
Met het concept voor Klene ontvangt Selmore een mediabudget van 100.000 euro in de Tikkie app.

Tom Stoffels: Pitchen kan zo leuk zijn

01-07-2025 | 11:12:00
Ja, je las het goed: pitchen kan leuk zijn. Er zitten veel elementen in waar ik energie van krijg.

Selmore en Škoda lanceren campagne rond zaterdaggevoel

19-05-2025 | 08:00:00
De campagne roept op om de zaterdag optimaal te benutten, met de slogan Breng je zaterdag tot leven.
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Interview] Carolien Bos (Menzis): Er voor iemand zijn is de kern

31-10-2025 | 15:07:00
Carolien Bos is directeur klant & markt bij zorgverzekeraar Menzis. Onlangs kondigde Menzis aan de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis te lanceren en voor een andere positionering te kiezen met de missie Wij kiezen voor de mens. We spreken met Carolien Bos hierover

Stan Molemaker hoofdambassadeur Movember 2025

31-10-2025 | 10:57:08
De campagne wil mannen aanmoedigen open te praten over mentale gezondheid en elkaar actief te steunen.

Bibliotheken starten campagne Heel Nederland Leest

31-10-2025 | 09:05:12
Bezoekers ontvangen gratis Onder de paramariboom van Johan Fretz om deze maand samen te lezen en het gesprek aan te gaan.

[Vacatures] Giesbers Retail zoekt een Campagnemanager

31-10-2025 | 08:13:00
Giesbers Retail is per direct op zoek naar Campagnemanager (HBO · 32/40 uur) Arnhem 

Media Reverse en Habufa lanceren XOOON-campagne op tv

30-10-2025 | 16:09:00
In de najaarscampagne van XOOON, onderdeel van Habufa Meubelen, staat de huiskamer centraal.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.