[De Belofte 2023] Tessa van der Starre over Anouk van Delft
Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.
De voordracht van Tessa van der Starre is Anouk van Delft, client manager bij EssenceMediacom.
Media powerhouse
Anouk van Delft is een media powerhouse! Niet alleen begrijpt zij de complexiteit van het mediavak, maar tegelijkertijd kan zij als geen ander het vertrouwen van klanten winnen en weet ze iedere dag weer bij collega’s een glimlach op het gezicht te toveren. Met gemak managed ze accounts als Coca-Cola, en de ‘breakthrough ideeën’ komen door haar tot leven.
Uitzonderlijk verfrissend
Haar eerlijke mening is misschien niet altijd wat je wílt horen, maar wel wat je moét horen. En dat is uitzonderlijk verfrissend in deze tijd! Dit leidt bij klanten en collega’s snel tot een groot vertrouwen en de meest inspirerende gesprekken.
Anouk is twee jaar geleden gestart als Client Executive bij EssenceMediacom, en werkt inmiddels als Client Manager.
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
UNISCO is mediabureau voor challenger brands
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
INNO kiest Transfer Media voor retailmedia-aanpak
Bob Koigi: Fraude maakt van transparantie een noodzaak
De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data
Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens
[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)
Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk
Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt