[De Belofte 2023] Paul van Riessen over Lotte Verheul

Tijdens Cross Media Awards 2023 op 18 oktober in PHIL Haarlem wordt bekendgemaakt wie De Belofte 2023 is. Wij vragen mensen die staan genoteerd in de M100 lijsten 2023 om één persoon voor te dragen. De Jury van de Cross Media Awards kiest eerst de genomineerden en daarna de winnaar.

De voordracht van Paul van Riessen is Lotte Verheul, redacteur bij Quote.

Enorme schoenen weten te vullen

Lotte Verheul is 28 winters jong en in het dikke jaar dat ze op de redactie van Quote werkt, toont ze zich een enorme aanwinst. Want hoewel klein van stuk, heeft ze enorme schoenen weten te vullen, door zich in indrukwekkend tempo op te werken als dé expert over al het moois dat in de wereld te koop is. Van met diamanten besprenkelde horloges tot aan superjachten.

Onze verwendste lezer

Maar Lotte schrijft niet enkel over de dingen waar zelfs onze verwendste lezer hebberig van wordt. Want haar creatieve geest borrelt van de ideeën om het merk Quote uit te bouwen en te versterken. En het zijn niet alleen wilde plannen, want dankzij haar grote kennis van -bijvoorbeeld- de werking van sociale media en van seo-technieken, weet ze die ook kundig te onderbouwen.

Dat alles (en meer!) maakt dat ik ervan overtuigd ben dat we nog veel van haar zullen horen. En dat de nominatie als De Belofte van 2023 slechts de eerste zal zijn in een reeks van lofuitingen die haar in haar carrière ten deel zullen vallen.

www.quotenet.nl
www.hearst.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

De Belofte wordt mede mogelijk gemaakt door Result Recruitment


www.resultrecruitment.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.