DDB Amsterdam ontwikkelt derde Toyota merkfilm
DDB Amsterdam heeft de derde merkfilm voor Toyota ontwikkeld. Daarin is te zien hoe taxichauffeur Roy hoe hij verrast wordt door zijn eigen dochtertje en vrouw. Zij weten hoe behulpzaam hij altijd is. Daarom hebben ze plannetje bedacht om met behulp van Roy meer geld in te zamelen bij de benefietveiling. Dat geld ophalen lukt wel, maar niet 100 procent volgens plan.
Luuk Maes, Head of Marketing communication bij Louwman & Parqui (Toyota & Lexus): “In deze net nieuwe film zit weer een leuke twist. Die ontstaat ditmaal onbedoeld dankzij Roy’s eigen vrouw. Roy laat het allemaal maar een beetje over zich heenkomen: He takes one for the team. Uiteindelijk staat Roy altijd klaar voor anderen. Een Toyota rijd je nooit alleen voor jezelf. “
Pol Hoenderboom, Executive Creative Director bij DDB Amsterdam: “De vorige keer leefde je mee met de vader die zijn dochtertje uitzwaait en achternarijdt met haar knuffeltje. Roy, de taxichauffeur stond in de vorige campagnes klaar voor anderen. Nu raken we een andere snaar. Roy’s hulp aan anderen valt onverwacht goed in de smaak.“
Credits:
Opdrachtgever Toyota Nederland: Luuk Maes, John de Wit, Stefan Kleinrouweler, Kevin Adams, Martijn van de Ven | Bureau: DDB Amsterdam | Productie en regie: Pink Rabbit, Rogier Hesp x Ismael ten Heuvel | Offline: Martin Heijgelaar | Online: de Grot, grade Joppo | Muziek: Tom Tukker | Sound: Public Audio
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Pol Hoenderboom maakt overstap van DDB naar DEPT
TBWA\NEBOKO houdt huis bij Effies 2025
DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon
Eerste veertig bureaus voor ADNIGHT Amsterdam bekend
Omnicom lanceert sportbureau Dark Horses in Nederland
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Sanne van Kuijk: BUUT maakt financiële opvoeding makkelijker
AI-stem Harry Mulisch in campagne Passend Lezen
Daan Vrijsen: Strategie wordt steeds belangrijker in media
[Vacatures] Influentials zoekt een Junior Campaign & Content Manager
[Vacatures] Follo zoekt een Performance Manager
Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong