DDA-bureaus bundelen krachten voor Agency at Night

Op vrijdag 16 mei openen meer dan vijftig creatieve en digitale bureaus in Rotterdam hun deuren tijdens Agency at Night. De Rotterdamse leden van Dutch Digital Agencies (DDA) organiseren dit jaar een gezamenlijke route, waarmee zij de stad positioneren als creatieve hotspot binnen de digitale sector.

Deelnemende bureaus als DEPT, Digital Impact, DotControl, DPDK, Fabrique, Harborn, iO, Level Level en Redkiwi bieden bezoekers een avond vol inhoudelijke sessies, interactieve workshops en netwerkmomenten. De programma’s vinden plaats op verschillende locaties verspreid door de stad, en geven bezoekers een exclusief kijkje achter de schermen bij bureaus die werken aan digitale oplossingen en innovaties.

Digitale creativiteit centraal

De gezamenlijke DDA-route is een initiatief van Christien van de Sande, COO van Level Level: “We willen met dit initiatief tijdens Agency at Night laten zien dat Rotterdam een broedplaats is van digitale creativiteit en innovatie. Door onze krachten te bundelen, creëren we een kans voor bureaus van binnen en buiten de stad om elkaar te ontmoeten en inspireren.”

Marjan Straathof, Global SVP of Marketing & Partner at DEPT: “We doen mee aan Agency at Night omdat we Rotterdam een warm hart toedragen en omdat we het tof vinden om te laten zien wat we maken. Bij DEPT® gebeurt van alles achter de schermen en dit is een mooie kans om dat te delen. Geen gelikte presentaties, gewoon een leuke avond met inspirerende mensen, goeie gesprekken en een kijkje in onze wereld.”

Samenwerking als fundament

De Rotterdamse editie van Agency at Night draait niet alleen om creativiteit, maar ook om samenwerking.

Jasper Verbunt, CEO van Redkiwi: “Bij Redkiwi geloven we dat vooruitgang begint met nieuwsgierigheid. Agency at Night geeft een uniek inkijkje in de energie, ideeën en mensen die Rotterdam zo’n bijzondere plek maken voor digitale innovatie. Het mooie? Het draait niet om ego’s, maar om wat we samen kunnen bouwen. Dit initiatief laat zien dat we als bureaus samen sterker staan – en dat we met open deuren ook elkaars grenzen kunnen verleggen.”

www.agencyatnight.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Anne Stokvis en Thijs Bontje over creativiteit als product en meetbaar effect

07-11-2025 | 08:54:00
Bij Marketing Report TV spreken we met Anne Stokvis, Creative Director en partner bij N=5, en Thijs Bontje, Creative Partner bij het bureau.

[Vacatures] Follo zoekt een Team Lead SEO

07-11-2025 | 08:39:00
Follo is per direct op zoek naar Team Lead SEO - 32-40 uur | Hybride werken


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Stacey Rookhuizen voelt als campagneleverancier deel van het VVD-team

07-11-2025 | 21:52:39
Stacey Rookhuizen is oprichter/eigenaar van Bombilate Media. Matthijs van de Burgwal is hoofd strategie bij de VVD.  We spreken beiden over de verkiezingscampagne voor de VVD die Bombilate Media voor de vierde keer maakte

Nasser El Kamouchi: De wake-up call voor marketeers

07-11-2025 | 15:20:00
Succes wordt niet langer bepaald door wie het meeste mediabudget heeft, maar door wie het meest consequent zijn merkverhaal weet te vertellen.

Bob Koigi: De toekomst is voor de menselijke merken

07-11-2025 | 11:12:15
De toekomst is niet voor de merken met de slimste technologie, maar voor de merken die drie tijdloze menselijke principes begrijpen

Fightclub en WeCare lanceren Good for you!

07-11-2025 | 09:33:00
Tijdens deze gratis middagsessie krijgen marketeers een praktische toolkit aangereikt om richting 2026 hun positie te versterken.

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.