DCVF ontwikkelt opnieuw Transformers-case voor Bosch UK

Innovatie. Kracht. Aanpassingsvermogen. Dat zijn niet alleen de key features van Bosch’ accutechnologie, maar ook van de Transformers. Eerder ontwikkelde DCVF rondom de release van TransformersRise of the Beasts al een 360-graden campagne voor Bosch UK, starring de door DCVF ontworpen robot: Sparks. En in aanloop naar de nieuwste blockbuster Transformers One deden ze dat nog een keer over.

De alles-aansturende krachtbron van Bosch

In Transformers One gaan de bots op zoek naar een alles-aansturende krachtbron in werelden die voortdurend veranderen. Een perfect fit met het POWER FOR ALL accusysteem van Bosch: één accu voor al je Bosch accugereedschap. Dit staat dan ook centraal in de nieuwste campagne, waarin Sparks opnieuw de hoofdrol heeft.

Hoofdrol voor onze eigen Transformer

Erwin Wiering, Art director DCVF: "In lijn met de nieuwe Transformers-film gaven we Sparks een frisse, meer gestroomlijnde look. De campagnefilm opent met beelden van transformerende bots uit Transformers One. Vervolgens snijden we naar Sparks, die transformeert naar de 18V accu en verschillende powertools voor huis en tuin. De film eindigt met de aankondiging van de nieuwe Transformers-film."

360-graden uitwerking

In nauwe samenwerking met Paramount, Hasbro en 3D-animatiestudio Katanánga werkte DCVF het concept uit voor een bioscoopcommercial, POS-materiaal voor de bouwmarkten en online video’s en display banners.

DCVF brengt mensen in beweging met slimme creativiteit op basis van gedragswetenschap. Meer weten over het werk van DCVF? Klik hier.

www.dcvf.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:  


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

NABV kiest LevelUP Digital voor merkcampagne We Are Airsoft

09-10-2025 | 16:30:00
De Nationale Airsoft Belangen Vereniging (NABV) heeft gaming agency LevelUP Digital gekozen voor de uitvoering van haar merkcampagne We Are Airsoft.

Brout werkt samen met Draft Digital aan digitale groei

09-10-2025 | 09:17:00
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale marketingaanpak van Brout en het integreren van CRM-data voor gerichtere communicatie en groei

N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis

09-10-2025 | 07:30:00
Zorgverzekeraar Menzis heeft de door N=5 ontwikkelde campagne Dan is er Menzis gelanceerd. De campagne wil laten zien waar mensen in het dagelijks leven met gezondheidsuitdagingen mee te maken hebben en hoe Menzis daarbij kan ondersteunen

FCB en Mastercard maken visuele beperkingen voelbaar

09-10-2025 | 01:15:00
FCB heeft voor creditcardmerk Mastercard een campagne ontwikkeld om te laten zien hoe mensen met een visuele beperking deze omzetten in mogelijkheden

[Vacatures] Abovo Maxlead zoekt een Display, Video & Audio (DVA) Consultant

08-10-2025 | 09:03:00
Abovo Maxlead is per direct op zoek naar een Display, Video & Audio (DVA) Consultant
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.