
DCVF ontwikkelt opnieuw Transformers-case voor Bosch UK
Innovatie. Kracht. Aanpassingsvermogen. Dat zijn niet alleen de key features van Bosch’ accutechnologie, maar ook van de Transformers. Eerder ontwikkelde DCVF rondom de release van Transformers – Rise of the Beasts al een 360-graden campagne voor Bosch UK, starring de door DCVF ontworpen robot: Sparks. En in aanloop naar de nieuwste blockbuster Transformers One deden ze dat nog een keer over.
De alles-aansturende krachtbron van Bosch
In Transformers One gaan de bots op zoek naar een alles-aansturende krachtbron in werelden die voortdurend veranderen. Een perfect fit met het POWER FOR ALL accusysteem van Bosch: één accu voor al je Bosch accugereedschap. Dit staat dan ook centraal in de nieuwste campagne, waarin Sparks opnieuw de hoofdrol heeft.
Hoofdrol voor onze eigen Transformer
Erwin Wiering, Art director DCVF: "In lijn met de nieuwe Transformers-film gaven we Sparks een frisse, meer gestroomlijnde look. De campagnefilm opent met beelden van transformerende bots uit Transformers One. Vervolgens snijden we naar Sparks, die transformeert naar de 18V accu en verschillende powertools voor huis en tuin. De film eindigt met de aankondiging van de nieuwe Transformers-film."
360-graden uitwerking
In nauwe samenwerking met Paramount, Hasbro en 3D-animatiestudio Katanánga werkte DCVF het concept uit voor een bioscoopcommercial, POS-materiaal voor de bouwmarkten en online video’s en display banners.
DCVF brengt mensen in beweging met slimme creativiteit op basis van gedragswetenschap. Meer weten over het werk van DCVF? Klik hier.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen