
DCVF neemt retailactiviteiten HelloHero over
HelloHero-oprichter Harmen Schepers krijgt leiding over afdeling Retail Experience Design
DCVF neemt de retailactiviteiten van HelloHero over. HelloHero-oprichter Harmen Schepers krijgt de leiding over de afdeling Retail Experience Design (RED) en brengt zijn expertise naar het bekroonde activatiebureau in Amsterdam.
Internationale merk- en retailervaring
Door de internationale merk- en retailervaring van DCVF te combineren met HelloHero’s creatieve benadering van 3d retail design, kan het bureau merken helpen om op de winkelvloer een authentieke connectie met klanten te maken.
Harmen Schepers: "Corona heeft ons gedwongen om nieuwe markten te verkennen, maar het afgelopen jaar zie ik een sterke terugkeer van retail als dé plek om echt contact te maken met klanten. De samenwerking met DCVF biedt de perfecte structuur om de focus weer op 3D retaildesign te leggen en merken nog beter te ondersteunen."
Retailexpertise
Met de samenwerking versterkt DCVF haar retailexpertise. Niels Braat, managing director van DCVF: "Met klanten als Mars Travel Retail, IKEA, Spar en Unilever hebben we al een sterke naam opgebouwd in retail en travel-retail. De ervaring van Harmen voegt daar een extra dimensie aan toe, waardoor we bestaande én nieuwe klanten nog beter kunnen bedienen."
Hoewel de retailtak van HelloHero opgaat in DCVF, blijft het bureau samen met strategisch groeiadviseur RSPNS technologie- en medtechmerken ondersteunen bij hun merkstrategie.
Over Harmen Schepers
Harmen groeide op in de bloemenzaak van zijn ouders, waar hij al jong een oog ontwikkelde voor retaildesign. Deze vroege aanraking met creativiteit en ruimtelijk design legde de basis voor zijn toekomstige carrière. Na verschillende functies bij PwC, Ogilvy en Nike Brand Design, richtte Harmen HelloHero op. Hij werkte onder andere samen met Nike bij het vormgeven van hun retailstrategie en -ontwerp in Noord-, Midden- en Oost-Europa.
Over DCVF
Als specialist in merkactivaties en innovatieve 3D-omgevingen brengt DCVF merken tot leven. Het bureau combineert gedragswetenschap met creativiteit. En brengt daarbij verschillende perspectieven samen om tot verrassende oplossingen te komen. Met haar internationale expertise, uitgebreide kennis van klantgedrag en hands on-mentaliteit is het bureau een vertrouwde partner voor klanten als Odido, Mars en Bosch.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s
Jeroen Oppatja Managing Director van VML Nederland
[Vacatures] Springbok zoekt een Digital Media Buyer
Countdown to Cannes - Emily Oostveen, Crip
[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director EMEA
Gepubliceerd door: Bas Vlugt