Croma kiest voor team5pm als social bureau

Team5pm is door Croma, onderdeel van Flora Food Group, aangesteld als hun social bureau. Het merk speelt hiermee in op veranderend eetgedrag bij jongere generaties en streeft naar een sterkere merkbekendheid en -voorkeur onder consumenten van 25 tot 40 jaar. Het bureau gaat helpen met een consistente online aanwezigheid, met een focus op TikTok en video content. 

Met een data-gedreven aanpak bracht team5pm onbenutte kansen in de FMCG-sector aan het licht, wat Croma overtuigde en leidde tot de samenwerking.

De samenwerking ging in december 2024 van start met het ontwikkelen van een strategie en wordt opgevolgd door maandelijkse videoproducties. Team5pm zal het gehele proces beheren – van concept- en content creatie tot community-management – ondersteund door hun eigen social SEO-tool Topictree.

Fleur van den Brink, Sr. Brand Manager van Croma: "De combinatie van data en creativiteit die team5pm biedt, spreekt ons enorm aan. We geloven dat deze aanpak precies is wat we nodig hebben om content te creëren die perfect inspeelt op de behoeften van onze doelgroep en ons onderscheidt van de concurrentie."

Lorenz de Valk, Client Service Director bij team5pm: "Croma is een merk met een bijzonder erfgoed, en we zijn trots om hun partner te zijn in het bereiken van jongere doelgroepen. Net als velen ben ik opgegroeid met Croma in de keuken van mijn grootouders, dus het voelt heel speciaal om dit iconische merk te helpen verbinden met een nieuwe generatie."

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

L’Oréal Benelux: influencermarketing gaat naar Samy Road/Team5PM

28-08-2025 | 15:46:00
L’Oréal Benelux heeft het influencermarketingaccount na een pitch vergeven aan Samy Road. Aangezien Samy Road (nog) niet actief is in de Benelux, is een samenwerking opgezet met het in onder meer Amsterdam gevestigde Team5PM

Team5pm blijft strategische YouTube-partner van NPO

20-03-2025 | 10:14:00
De samenwerking is gericht op het versterken van de digitale aanwezigheid van de NPO en het ontwikkelen van effectieve contentstrategieën.

GAMMA-Campagne Vink maar af confronteert met uitstelgedrag

28-01-2025 | 09:13:00
Creatief bureau NEEW heeft in samenwerking met Toko the Agency, Team 5PM en House of Sports, de GAMMA-campagne Vink maar af doorontwikkeld en uitgebreid.

Romy Ruitenbeek en Stepherd Pocornie testen banen in LOI-campagne van Team5pm

07-01-2025 | 11:27:00
Met een online-contentcampagne (ontwikkeld door team5pm in samenwerking met Wavemaker) wil LOI jongeren aansporen hun dromen waar te maken door te starten met een opleiding. 

VML ontwikkelt duurzaamheidscampagne GAMMA tijdens Nationale Klimaatweek

19-11-2024 | 12:21:00
VML was verantwoordelijk voor de strategie en creatie, team5PM ontwikkelde de socialmediastrategie en was verantwoordelijk voor de online assets


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: De toekomst van tv-metingen ligt in big data

05-09-2025 | 12:26:13
Door de explosie van streamingplatforms, on-demand content en gefragmenteerd kijkgedrag hebben traditionele meetmethoden moeite om het tempo bij te houden

Closed on Monday toont avontuur met De Koffiejongens

05-09-2025 | 09:27:58
Closed on Monday heeft voor De Koffiejongens een landelijke campagne ontwikkeld die de nieuwsgierige houding van het koffiemerk centraal stelt.

[Vacatures] TBWA zoekt een Brand Coordinator (NL)

05-09-2025 | 09:01:00
TBWA is per direct op zoek naar Brand Coordinator (NL) - Full-time  \  Amsterdam

Johan van der Zanden: Jeroen past perfect bij ons merk

04-09-2025 | 13:11:00
[Interview] Johan van der Zanden over de nieuwe supermarktmanager Daan, gespeeld door Jeroen van Koningsbrugge

Jeroen van Koningsbrugge supermarktmanager Daan Albert Heijn

04-09-2025 | 13:00:37
Albert Heijn heeft acteur Jeroen van Koningsbrugge gepresenteerd als het nieuwe gezicht in de reclamecampagnes.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.