Crocodile Agency ontwikkelt online campagne itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns

Crocodile Agency heeft de onlinecampagne ontwikkelt voor de lancering van itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns in de Nederlandse supermarkten.

Voor deze lancering heeft Itsu Gyoza een in-store marketingcampagne gerealiseerd, in onder andere Albert Hein en Jumbo, en heeft daarnaast Crocodile Agency gevraagd voor de online-campagne. In laatstgenoemde zijn influencers, zoals Pien laat haar Eten zien en Amije Roos te zien hoe zij de bao’buns als snack of als onderdeel van een hoofdmaaltijd gemakkelijk op tafel zetten.

Geïnspireerd door de Japanse keuken en de wens om een soort gezondere eetervaring te creëren, opende itsu in 1997 het eerste restaurant in Chelsea. Inmiddels zijn hier meer dan 85 restaurants van, waarbij de producten van itsu ook verkrijgbaar zijn in de supermarkten in Europa, waaronder  en het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Spanje, Duitsland, België en Nederland.

Bryony Roberts, Senior European Business Manager itsu: "itsu heeft als doel zoveel mogelijk mensen te laten genieten van onze heerlijke Aziatisch geïnspireerde gerechten. Sinds we een aantal jaar geleden de Nederlandse markt betraden, is itsu alleen maar gegroeid.

Het begon allemaal met onze glutenvrije rice’noodles, inmiddels liggen we met meerdere producten in de grootste supermarkten. En we zijn nog maar net begonnen! Met deze nieuwe campagne blijven we ons richten op drukke, gezondheidsbewuste Nederlandse consumenten die niet alleen aandacht besteden aan wat ze eten, maar ook hoe het wordt bereid en gepresenteerd."

Tamara Couperus, founder Crocodile Agency: “itsu is een innovatief merk, dat het graag anders en beter wil doen. De nieuwe online-campagne die Crocodile Agency heeft ontwikkeld is gericht op millennials en is een vervolg op het succes van de eerdere lancering van de gyoza’s, waarbij de branded video van Pienlaathaaretenzien viraal ging met maar liefst 875.000 views.

De campagne laat hiermee zien dat co-creatie en organische content de sleutel zijn tot het genereren van groot bereik in het tijdperk van branded creator content.”

De bao’buns van itsu liggen vanaf nu in de diepvriesvakken van Albert Hein en Jumbo.

Credits

Klant: itsu  | Verantwoordelijk bij klant: Bryony Roberts  | Bureau(s): Crocodile Agency | Business Owner(s): Lonneke de Boer  | Creative Owner(s): Sterre Kunzler  | Project Management: Kim de Blaauw  |

www.crocodile.global

www.itsu.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Project Manager

05-11-2025 | 07:13:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Project Manager - 32u-40u · Amsterdam

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Social Media Manager

03-11-2025 | 08:03:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Social Media Manager - Full-time / Part-time · Amsterdam

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Account Director

31-10-2025 | 07:27:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Account Director (32- 40 uur per week) · Amsterdam
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek

Feestcampagne Coca-Cola combineert creatie en AI

05-11-2025 | 09:15:00
Coca-Cola start de campagne Refresh Your Holidays, waarin de mensen worden geëerd die achter de schermen de magie van de feestdagen mogelijk maken

Stukje Van Mij uitgeroepen tot beste PR-campagne

05-11-2025 | 08:44:00
De KPN-campagne Stukje Van Mij is tijdens de Global SABRE Awards uitgeroepen tot de beste PR-campagne ter wereld.

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.