
Crocodile Agency aan de slag voor pladis
Het Turkse zoetwaren- en snackbedrijf pladis, bekend van de merken Verkade en Sultana, heeft Crocodile Agency gekozen als creatief bureau voor alle below the line activiteiten in de Nederlandse markt. Het bureau gaat aan de slag om de naamsbekendheid van de merken Sultana en Verkade in Nederland te vergroten onder een jongere doelgroep door middel van onder andere strategische ondersteuning, het creëren van always-on content, media-inzet en influencer-campagnes. De samenwerking is reeds van start gegaan.
Het eerste werk van het bureau staat inmiddels live op de social kanalen van Verkade, Sultana en verschillende influencers waarmee is samengewerkt.
Roderick Hietbrink, Head of Marketing: "De samenwerking met Crocodile Agency is voor ons een logische stap. De afgelopen jaren hebben we voor zowel Verkade als Sultana nieuwe brand-platforms opgezet, waarbij de focus heeft gelegen op onze bought media. Nu is tijd om de verdieping aan te brengen in onze merken. In Crocodile Agency hebben we de aangewezen partner gevonden om onze merken verder te brengen op onze social kanalen en onze owned en shared-mediastrategie uit te rollen."
Tamara Couperus, founder van Crocodile Agency: "We vinden het geweldig dat we creatief en strategisch aan de slag mogen voor iconische merken als Verkade en Sultana. We kijken uit naar een fantastische samenwerking met de teams en zijn inmiddels al druk aan de slag met de uitrol van de strategieën voor beide merken waar we vorig jaar hard aan hebben gewerkt."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Roorda ontwikkelt campagne IenW: Top, jij blijft Bob
Crocodile Agency lanceert activatie: Tantu On The Tracks
[Content Marketing Awards 2024] Crocodile Agency: Bram Krikke op het Doek
Sophia Heemskerk en Pepijn van de Pol naar Crocodile Agency
Crocodile Agency ontwikkelt online campagne itsu Gyoza chicken teriyaki bao’buns
Gepubliceerd door: Daan Dekkers