
Creatief duo Hoog en Kort aan de slag bij Today’s Milk
Na een korte try-out gaat het creatieve duo Hoog & Kort, bestaande uit copywriter Quinten van Hoogdalem en art director Pluk de Kort, vanaf begin april van start bij creatief marketingbureau Today’s Milk. Ze komen het bureau conceptueel ondersteunen om de ingezette groei verder te kunnen realiseren.
Het duo Hoog & Kort werkt sinds juni 2023 samen, maar Pluk en Quinten waren voor die tijd al afzonderlijk van elkaar actief. Pluk heeft ervaring opgedaan bij 180 Amsterdam, Eigen Fabrikaat tegenwoordig DDB Retail, Cheil en freelance. Quinten deed dat bij Roorda, Fitzroy en was ook als freelancer actief.
Pluk de Kort & Quinten van Hoogdalem: "Als team hebben we een voorliefde voor old-school reclamewerk, maar zijn we tegelijkertijd ook bedreven in de nieuwe manier van advertising en de technologische mogelijkheden van dien. We vinden het belangrijk om ons zo breed mogelijk te kunnen ontwikkelen. Daarvoor heb je verschillende klanten en opdrachten nodig. Dat is, samen met het leuke en ambitieuze team en de wederzijdse klik die wij voelden, de reden dat wij ons graag bij Today’s Milk wilden aansluiten."
Bernd van den Thillart, Strategisch Creative Director van Today’s Milk: "We hebben in korte tijd intensief kennis kunnen maken, omdat Pluk en Quinten als kennismaking in freelance vorm meteen aan de slag zijn gegaan op een aantal uitdagende cases. De eerste concepten zijn inmiddels al omarmd bij diverse (nieuwe) klanten, dus dat is een vliegende start te noemen. Ik ben onder de indruk van hun vermogen om vanuit data en technologische kansen met, zoals ze zelf zeggen ‘old school reclame’ skills, sterke campagnes neer te zetten. Die klik was er dus meteen."
Natascha van den Ende, Managing Director van Today's Milk: "We waren al geruime tijd op zoek naar een team dat kon bijdragen aan onze visie en ambities. We groeien al een jaar enorm en liepen dus continu tegen capaciteitsissues aan. In deze tijd van schaarste aan goede mensen die ook echt het verschil kunnen maken, prijzen we ons dan ook meer dan gelukkig dat Pluk en Quinten zichzelf kenbaar maakten bij ons! Dat er dan ook nog meteen zo’n persoonlijke klik is, daar kun je alleen maar van dromen."
Pluk de Kort & Quinten van Hoogdalem: "Komende tijd staat in het teken van de uitrol van de ontwikkelde concepten, maar ook weer mooie nieuwe cases. Uiteraard moeten we ons daarnaast nog verder gaan verdiepen in de werkwijze en visie van Today’s Milk. Er liggen in ieder geval hele mooie kansen, ook voor onze persoonlijke groei; we kunnen onze (toekomstige) rol grotendeels naar eigen inzicht gaan invullen, dus we hebben er zin in!"
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Tom Teunissen Digital Account Lead bij Giesbers Retail
Jeroen Oppatja Managing Director van VML Nederland
Linda van den Berg naar Counter Collective
WPP-topman Mark Read treedt terug, opvolger nog onbekend
Bibianne Roetert verlaat Tony's Chocolonely
Gepubliceerd door: Daan Dekkers