Coebergh communicatie & pr: Kinderpostzegels, Urban Arrow, Momentum Capital en Nextens

Coebergh communicatie & pr heeft Kinderpostzegels, Urban Arrow, Momentum Capital en Nextens toegevoegd aan zijn klantportfolio.

In 2024 viert Kinderpostzegels haar 100-jarig bestaan met opvallende samenwerkingen, activiteiten en uiteraard een kinderpostzegelactie. Coebergh gaat er met veel plezier voor zorgen dat dit de aandacht krijgt die het verdient.

Urban Arrow is bekend van de elektrische bakfietsen. Urban Arrow kiest voor Coebergh om verder te bouwen aan landelijke naamsbekendheid en het vergroten van de engagement.

Momentum Capital is een investeringsmaatschappij en incubator op het vlak van duurzame organisaties. Momentum Capital werkt samen met Coebergh om het verhaal van hun participaties en leiderschap te verspreiden.

Nextens is actief met fiscale software en werkt samen met Coebergh om deskundigheid en opinie over fiscale zaken zodanig te formuleren en verspreiden dat het de bekendheid en reputatie van de organisatie versterkt.

Kiki Hirschfeldt, directeur-eigenaar van Coebergh communicatie & pr: "We zijn heel blij én trots deze inspirerende bedrijven aan boord te verwelkomen. Ons team kijkt ernaar uit om samen met deze klanten verhalen te creëren, deze te delen en vooral om grote impact te maken."

www.coebergh.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Dutch PR Awards 2025 - Kassabon

30-07-2025 | 10:59:33
ABN AMRO Helpt heeft aan HAGENS PR gevraagd om een overkoepelende PR-strategie te ontwikkelen voor structurele zichtbaarheid van de hulp die de bank biedt

UpToMore kiest nxt agency voor PR-ondersteuning

29-07-2025 | 09:49:00
Het bureau is aangetrokken om de naamsbekendheid van de app te vergroten en te ondersteunen bij de introductie in de Nederlandse markt.

Dutch PR Awards 2025 - Sarah Hagens over HAGENS

28-07-2025 | 20:56:00
HAGENS doet mee aan de Dutch PR Awards 2025 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2025

Dutch PR Awards 2025 - Burengesprek Botlek Europoort

28-07-2025 | 11:09:00
Zo maken we de dialoog tussen omgeving en industrie mogelijk

Dutch PR Awards 2025 - Denormalisering drugsgebruik Rotterdam

28-07-2025 | 11:09:00
De gemeente Rotterdam wilde met deze campagne voor de eerste keer ook de gebruiker aanspreken op hun rol binnen de keten
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.