
Coebergh communicatie & pr: Kinderpostzegels, Urban Arrow, Momentum Capital en Nextens
Coebergh communicatie & pr heeft Kinderpostzegels, Urban Arrow, Momentum Capital en Nextens toegevoegd aan zijn klantportfolio.
In 2024 viert Kinderpostzegels haar 100-jarig bestaan met opvallende samenwerkingen, activiteiten en uiteraard een kinderpostzegelactie. Coebergh gaat er met veel plezier voor zorgen dat dit de aandacht krijgt die het verdient.
Urban Arrow is bekend van de elektrische bakfietsen. Urban Arrow kiest voor Coebergh om verder te bouwen aan landelijke naamsbekendheid en het vergroten van de engagement.
Momentum Capital is een investeringsmaatschappij en incubator op het vlak van duurzame organisaties. Momentum Capital werkt samen met Coebergh om het verhaal van hun participaties en leiderschap te verspreiden.
Nextens is actief met fiscale software en werkt samen met Coebergh om deskundigheid en opinie over fiscale zaken zodanig te formuleren en verspreiden dat het de bekendheid en reputatie van de organisatie versterkt.
Kiki Hirschfeldt, directeur-eigenaar van Coebergh communicatie & pr: "We zijn heel blij én trots deze inspirerende bedrijven aan boord te verwelkomen. Ons team kijkt ernaar uit om samen met deze klanten verhalen te creëren, deze te delen en vooral om grote impact te maken."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Wie volgt Maud van der Elsen op als PR Talent van het Jaar 2025?
myPOS kiest TEAM LEWIS voor zichtbaarheid in Benelux
BOAS hangt vuile was van de mode-industrie buiten
Wie volgt Gerd De Smyter op als Woordvoerder van het Jaar 2025?
GTIA schakelt Serviceplan Amsterdam in voor PR in Benelux
Gepubliceerd door: David de Jong