Coebergh communicatie & pr: Kinderpostzegels, Urban Arrow, Momentum Capital en Nextens

Coebergh communicatie & pr heeft Kinderpostzegels, Urban Arrow, Momentum Capital en Nextens toegevoegd aan zijn klantportfolio.

In 2024 viert Kinderpostzegels haar 100-jarig bestaan met opvallende samenwerkingen, activiteiten en uiteraard een kinderpostzegelactie. Coebergh gaat er met veel plezier voor zorgen dat dit de aandacht krijgt die het verdient.

Urban Arrow is bekend van de elektrische bakfietsen. Urban Arrow kiest voor Coebergh om verder te bouwen aan landelijke naamsbekendheid en het vergroten van de engagement.

Momentum Capital is een investeringsmaatschappij en incubator op het vlak van duurzame organisaties. Momentum Capital werkt samen met Coebergh om het verhaal van hun participaties en leiderschap te verspreiden.

Nextens is actief met fiscale software en werkt samen met Coebergh om deskundigheid en opinie over fiscale zaken zodanig te formuleren en verspreiden dat het de bekendheid en reputatie van de organisatie versterkt.

Kiki Hirschfeldt, directeur-eigenaar van Coebergh communicatie & pr: "We zijn heel blij én trots deze inspirerende bedrijven aan boord te verwelkomen. Ons team kijkt ernaar uit om samen met deze klanten verhalen te creëren, deze te delen en vooral om grote impact te maken."

www.coebergh.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

TEAM LEWIS zet Sarcasper in voor Stayokay-campagne

03-07-2025 | 14:33:00
Stayokay en bureau TEAM LEWIS starten een campagne die laat zien dat de hostelketen meer biedt dan de standaard verwachtingen.

Elektrisch rijden wint terrein in zakelijke lease

03-07-2025 | 09:39:20
Het aandeel zakelijke leaserijders dat gebruikmaakt van een laadpas is in zes maanden tijd gestegen van 40,6 naar 44,5 procent.

Dutch PR Awards 2025 - Iconic Studios x Vertigo 6

02-07-2025 | 17:19:00
Iconic Studios & Vertigo 6 doen mee aan de Dutch PR Awards 2025. Aan het woord zijn Claire Slootheer & Mike Hendrixen

Denise van Ooijen: AI kijkt verder dan zoekwoorden

02-07-2025 | 17:03:05
PR-Dashboard sprak met Denise van Ooijen, managing director van B2B-PR-bureau Marcommit, over de kansen én valkuilen van AI in PR.

Wilmar Versprille creatief directeur bij Food Cabinet

02-07-2025 | 11:08:00
Na een periode als interim sluit hij nu officieel aan bij het managementteam van het bureau. Versprille werkte eerder voor Crisp, Dentsu, Roorda en Lemz
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.