Coebergh communicatie & pr: Kinderpostzegels, Urban Arrow, Momentum Capital en Nextens

Coebergh communicatie & pr heeft Kinderpostzegels, Urban Arrow, Momentum Capital en Nextens toegevoegd aan zijn klantportfolio.

In 2024 viert Kinderpostzegels haar 100-jarig bestaan met opvallende samenwerkingen, activiteiten en uiteraard een kinderpostzegelactie. Coebergh gaat er met veel plezier voor zorgen dat dit de aandacht krijgt die het verdient.

Urban Arrow is bekend van de elektrische bakfietsen. Urban Arrow kiest voor Coebergh om verder te bouwen aan landelijke naamsbekendheid en het vergroten van de engagement.

Momentum Capital is een investeringsmaatschappij en incubator op het vlak van duurzame organisaties. Momentum Capital werkt samen met Coebergh om het verhaal van hun participaties en leiderschap te verspreiden.

Nextens is actief met fiscale software en werkt samen met Coebergh om deskundigheid en opinie over fiscale zaken zodanig te formuleren en verspreiden dat het de bekendheid en reputatie van de organisatie versterkt.

Kiki Hirschfeldt, directeur-eigenaar van Coebergh communicatie & pr: "We zijn heel blij én trots deze inspirerende bedrijven aan boord te verwelkomen. Ons team kijkt ernaar uit om samen met deze klanten verhalen te creëren, deze te delen en vooral om grote impact te maken."

www.coebergh.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Dutch PR Awards 2025 - Bjorn Rosner over Nederlandse Loterij

13-06-2025 | 11:03:00
Bjorn Rosner is woordvoerder bij Nederlandse Loterij. Hij is genomineerd voor PR Talent van het Jaar 2025

La Place en Jord Althuizen lanceren gezamenlijke menulijn

13-06-2025 | 09:24:59
De eerste stap in deze samenwerking is de introductie van de Bang Bang Chicken Burger

Dutch PR Awards 2025 - Claire Slootheer over Iconic Studios

12-06-2025 | 15:38:00
Iconic Studios doet mee aan de Dutch PR Awards 2025 en zendt in voor PR Bureau van het Jaar 2025.

TEAM LEWIS wint 8 Corporate Content Awards

12-06-2025 | 15:03:00
De vestigingen in Amsterdam en Eindhoven werden bekroond in zeven verschillende categorieën voor campagnes voor onder meer Marktplaats

Linda van den Berg naar Counter Collective

12-06-2025 | 09:29:06
Ze werkte eerder ruim twaalf jaar bij de TDA Group, waar ze verantwoordelijk was voor de marketing en communicatie
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.