CMTA, what's in a name?

De Content Marketing Awards 2023 komen eraan!

De grootste prijzen in het prachtige contentmarketinggebied, gedragen door Platform Content Marketing en uitgevoerd door Media Meetings en Marketing Report, worden uitgereikt op 28 november op een al even prachtige als toepasselijke locatie: in het museum van Beeld en Geluid in Hilversum.

Eerst aanmelden, dan cases insturen

Iedereen heeft nog tot 18 september om cases in te sturen. Dat geldt voor Nederlandse inzenders maar evengoed voor inzenders uit België, die zich vorig jaar nadrukkelijk lieten zien door flink in de prijzen te vallen.

Leuk als je meedoet!

De eerste stap is op onze website een formulier in te vullen waarmee je aangeeft voor hoeveel awards en medals je gaat inzenden. Je krijgt dan van ons toegang tot de inschrijfsectie.

Let op: Je hoeft niet meteen een definitief aantal inzendingen aan te melden. Wil je meer insturen - altijd een goed idee! - dan stuur je gewoon meer aanmeldformulieren in, dat vinden wij prima.

En dan nog even over de naam. De officiële naam van onze prijs is CMTA.

Dat staat voor Content Marketing | The Awards.

In de praktijk spreken we over Content Marketing Awards.

Onze website is www.cmta.nl.

Mocht je www.contentmarketingawards.nl willen bezoeken dan kom je vanzelf onze officiële website uit.

Veel plezier met inzenden!

Het CMTA Team

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Melvin Woudenberg lanceert Growth Agency Gangmakers

05-11-2025 | 08:00:00
Het bureau combineert digital marketing, technologie en AI om bedrijven te helpen groeiplafonds te doorbreken.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Senior Strategist

05-11-2025 | 07:31:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Senior Strategist - 32u-40u · Amsterdam

EssenceMediacom en StudioM ontwikkelen Dr. Oetker-campagne Willie’s Bakfeest

04-11-2025 | 17:01:00
Dr. Oetker en Stichting Jarige Job slaan opnieuw de handen ineen voor een campagne die draait om geven, samen bakken en het vieren van ieder kind.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.