
Cheil Benelux, DDB en DEPT in de prijzen bij Epica Awards 2024
De winnaars van de Epica Awards 2024 zijn bekend. Dit jaar hebben meerdere Nederlandse bureaus indrukwekkende resultaten behaald met prijzen en nominaties voor hun creatieve werk.
DEPT: Zilver en twee shortlist-plaatsen
DEPT ontving een zilveren award in de categorie AI Craft voor zijn campagne voor Coca-Cola: Neon Nights. Daarnaast behaalde DEPT met de campagnes There is a Gym Group 'round the Corner en Undo The FareWell een plek op de shortlist in de categorieën:
- Recreation & Leisure
- Public Interest – Social Advocacy
Cheil Benelux: Brons en shortlist voor Samsung
Cheil Benelux werd onderscheiden met brons voor de campagne Samsung Shotcontrol, gemaakt voor Samsung Netherlands. De campagne werd bekroond in de categorieën:
- Sports-related Advertising (Brons)
- Creative Technology (Shortlist)
DDB Amsterdam: Twee keer zilver en één keer brons
DDB Amsterdam viel op met zijn campagne voor Lexus: The Parkable Flagship Store. De campagne werd bekroond met twee keer zilver en één keer brons in de categorieën:
- Luxury & Premium Brands (Zilver)
- Vehicles, Automotive Services & Accessories (Zilver)
- Experiential & Shopper Marketing (Brons)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Kyle Hassing: Van student naar Young Talent-genomineerde
Dutch PR Awards 2025 - Iconic Studios x Vertigo 6
Cannes Lions: Voortaan strengere regels na manipulatie
Markteffect verkozen tot Data & Insights Bureau van 2025
Gepubliceerd door: Daan Dekkers