
Cheil Benelux, DDB en DEPT in de prijzen bij Epica Awards 2024
De winnaars van de Epica Awards 2024 zijn bekend. Dit jaar hebben meerdere Nederlandse bureaus indrukwekkende resultaten behaald met prijzen en nominaties voor hun creatieve werk.
DEPT: Zilver en twee shortlist-plaatsen
DEPT ontving een zilveren award in de categorie AI Craft voor zijn campagne voor Coca-Cola: Neon Nights. Daarnaast behaalde DEPT met de campagnes There is a Gym Group 'round the Corner en Undo The FareWell een plek op de shortlist in de categorieën:
- Recreation & Leisure
- Public Interest – Social Advocacy
Cheil Benelux: Brons en shortlist voor Samsung
Cheil Benelux werd onderscheiden met brons voor de campagne Samsung Shotcontrol, gemaakt voor Samsung Netherlands. De campagne werd bekroond in de categorieën:
- Sports-related Advertising (Brons)
- Creative Technology (Shortlist)
DDB Amsterdam: Twee keer zilver en één keer brons
DDB Amsterdam viel op met zijn campagne voor Lexus: The Parkable Flagship Store. De campagne werd bekroond met twee keer zilver en één keer brons in de categorieën:
- Luxury & Premium Brands (Zilver)
- Vehicles, Automotive Services & Accessories (Zilver)
- Experiential & Shopper Marketing (Brons)
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Marketing Report maakt Jury Influencer & Content Marketing Award 2025 bekend
Nog 5 dagen om mensen voor te dragen voor de Dutch PR Awards 2025
Dave Frauenfelder wint CMO Pencil tijdens The One Show 2025
Vijf genomineerden voor CMO of the Year 2025
Daymakers wint vier internationale Eventex Awards
Gepubliceerd door: Daan Dekkers