Center Parcs en VML presenteren eerste Europese campagne: Volg je natuur

Center Parcs en VML presenteren de eerste Europese campagne van bedrijf. Het centrale thema is Volg je natuur. De gedachte achter de campagne is dat het bij Center Parcs niet draait om het laten zien van jezelf, maar vooral om jezelf te kunnen zijn.

De campagne is onderdeel van een samenwerking tussen Center Parcs en reclamebureau VML, dat de opdracht kreeg om de merkcommunicatie op Europees niveau te ontwikkelen en coördineren.

Andres Neira de Back, Marketing Director Center Parcs Europa: "Onze parken bieden alle ruimte voor ontdekking en beleving. Op het land, op of in het water, speels, ontspannend of verrassend, al deze ervaringen moedigen ons aan om de vele facetten van onze eigen persoonlijkheid tot uitdrukking te brengen. Om authentieke en unieke momenten te beleven met degenen die het dichtst bij ons staan."

Floris van de Weg, Managing Director BX van VML Nederland: “Met de campagne Volg je natuur delen we een verbindende boodschap die Center Parcs in staat stelt een emotionele band te creëren met haar belangrijkste doelgroepen.”

Merkfilm en mindset-films

Het hart van de campagne wordt gevormd door de merkfilm, waarin een gezin in Center Parcs ontsnapt aan de drukte van alledag, hun ware zelf omarmt en samen geniet van elkaar en de natuur om hen heen. De merkfilm wordt aangevuld met drie mindset-films waarin wordt ingezoomd op de specifieke wensen, emoties en individuele behoeften van gasten.

De mindset-films tonen typische vakantie-ervaringen in de parken van Center Parcs, variërend van gasten die zich volledig onderdompelen in de Aqua Mundo tot kinderen die spelenderwijs op ontdekking gaan in de kinderboerderij of door samen te genieten op het privéterras van je eigen cottage.

 

Campagne-informatie

De campagne wordt gelanceerd in heel Europa. In Nederland wordt de campagne uitgerold op de volgende kanalen: radio, in de bioscopen, CTV, OLR, DOOH, OLV, via social media en (high impact) display.

Credits: 
Creative agency: VML | Media agency: Mindshare | PR-bureau: NewsLab

www.centerparcs.nl

www.vml.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

VML deelt groeikansen met marketingexperts

13-05-2025 | 09:52:00
Op woensdag 18 juni organiseert VML de Growth Summit 2025 op de WPP Campus in Amsterdam.

Carine Thomas (VML): Navigeren in het nieuwe nu

05-05-2025 | 08:00:00
Met gerichte duurzaamheidsacties kun je klantloyaliteit opbouwen en je omzet laten groeien.

VML bovenaan ranglijst Digital Enablers van MT/Sprout

29-04-2025 | 15:58:16
In de sector IT Consulting eindigde het bureau op de derde plaats. In de algemene lijst van 150 beste Digital Enablers van Nederland staat VML op positie dertig.

VML en partners ontwikkelen T-Rex-leer

28-04-2025 | 08:19:00
VML, Lab-Grown Leather Ltd. en The Organoid Company ontwikkelen T-Rex-leer. De samenwerking richt zich op duurzaam alternatief voor traditioneel leer.

Pramod Chanana (VML): Van doolhof naar duidelijkheid

28-04-2025 | 08:00:00
Heb je een helder beeld van je huidige duurzaamheidsniveau, dan maak je klanten enthousiast en is de toezichthouder tevreden.

 

 

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.