Center Parcs en VML presenteren eerste Europese campagne: Volg je natuur

Center Parcs en VML presenteren de eerste Europese campagne van bedrijf. Het centrale thema is Volg je natuur. De gedachte achter de campagne is dat het bij Center Parcs niet draait om het laten zien van jezelf, maar vooral om jezelf te kunnen zijn.

De campagne is onderdeel van een samenwerking tussen Center Parcs en reclamebureau VML, dat de opdracht kreeg om de merkcommunicatie op Europees niveau te ontwikkelen en coördineren.

Andres Neira de Back, Marketing Director Center Parcs Europa: "Onze parken bieden alle ruimte voor ontdekking en beleving. Op het land, op of in het water, speels, ontspannend of verrassend, al deze ervaringen moedigen ons aan om de vele facetten van onze eigen persoonlijkheid tot uitdrukking te brengen. Om authentieke en unieke momenten te beleven met degenen die het dichtst bij ons staan."

Floris van de Weg, Managing Director BX van VML Nederland: “Met de campagne Volg je natuur delen we een verbindende boodschap die Center Parcs in staat stelt een emotionele band te creëren met haar belangrijkste doelgroepen.”

Merkfilm en mindset-films

Het hart van de campagne wordt gevormd door de merkfilm, waarin een gezin in Center Parcs ontsnapt aan de drukte van alledag, hun ware zelf omarmt en samen geniet van elkaar en de natuur om hen heen. De merkfilm wordt aangevuld met drie mindset-films waarin wordt ingezoomd op de specifieke wensen, emoties en individuele behoeften van gasten.

De mindset-films tonen typische vakantie-ervaringen in de parken van Center Parcs, variërend van gasten die zich volledig onderdompelen in de Aqua Mundo tot kinderen die spelenderwijs op ontdekking gaan in de kinderboerderij of door samen te genieten op het privéterras van je eigen cottage.

 

Campagne-informatie

De campagne wordt gelanceerd in heel Europa. In Nederland wordt de campagne uitgerold op de volgende kanalen: radio, in de bioscopen, CTV, OLR, DOOH, OLV, via social media en (high impact) display.

Credits: 
Creative agency: VML | Media agency: Mindshare | PR-bureau: NewsLab

www.centerparcs.nl

www.vml.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

WPP x ADNIGHT | WPP City

11-09-2025 | 08:43:00
Tijdens de 2025-editie van ADNIGHT Amsterdam opent WPP de deuren van WPP City. Waar je bij verschillende agencies kunt rondneuzen.

[Vacancy] VML has a position for E-commerce Business Analyst

01-08-2025 | 13:08:00
VML is directly looking for E-commerce Business Analyst , Amsterdam

[Vacancy] VML has a position for Technical Business Analyst

01-08-2025 | 12:50:00
VML is directly looking for Technical Business Analyst - Amsterdam

Sandra Bold: Emotie en humor winnen terrein in campagnes

03-07-2025 | 08:56:00
Tijdens een gesprek deelde Sandra Bold, Chief Creative Officer bij VML Netherlands, haar inzichten naar aanleiding van het Cannes Lions Festival

[Vacancy] VML has a position for Strategy Consultant

02-07-2025 | 09:53:00
VML is directly looking for Strategy Consultant - Amsterdam

 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.