Carlijn van Wulfften Palthe operationeel directeur Flik Flak

Flik Flak breidt het directieteam uit met Carlijn van Wulfften Palthe als operationeel directeur. Met tien jaar ervaring bij bureaus als Dorst & Lesser, Boomerang en Home (voorheen Hammerfest), werkte ze voor merken als IKEA, Heineken en de Staatsloterij.

Versterking voor strategische en creatieve groei

Voor Carlijn is dit zowel een nieuwe uitdaging als een terugkeer naar vertrouwde gezichten. Negen jaar geleden werkte ze al samen met Wouter Aijtink en Paulo Bruns, founders van Eager, waar Flik Flak een onderdeel van is.

Wouter Aijtink, Founder Eager: "Met Carlijn halen we een enorme bak aan creative agency-ervaring in huis. Precies wat we nodig hebben in deze fase. Onze ambitie met Flik Flak is groot en met haar toevoeging kunnen we creatief en strategisch de volgende stap maken."

Groeiplannen en strategische focus

Als Strategy Director bij Home leidde Carlijn strategische campagnes en maakte ze deel uit van het managementteam. Bij Flik Flak wordt ze eindverantwoordelijk voor de operatie en speelt ze een sleutelrol in de verdere groei. Dit omvat uitbreiding naar 65+ medewerkers, nieuwe productontwikkeling en het combineren van data-gedreven creativiteit met strategische groei.

Carlijn van Wulfften Palthe: "Merken moeten laten zien dat ze begrijpen wat er speelt in de online wereld en cultuur. Door creatieve storytelling waarin de doelgroep centraal staat, kunnen ze een relevante plek vinden, vooral op TikTok. Ik kijk ernaar uit om hier met het team aan te werken."

Performance-driven creativity

Flik Flak zet in op een combinatie van performance marketing en creatieve strategie. Diensten zoals TikTok SEO en Social Search worden verder ontwikkeld, met de focus op hoe TikTok bijdraagt aan bredere bedrijfsdoelstellingen.

Wouter Aijtink: "Posten op TikTok is nooit het doel an sich. We willen begrijpen wat de klant drijft en hoe alles wat we op TikTok doen daaraan bijdraagt. Te vaak zien we dat dit ontbreekt."

Lees ook:

N=5 ontwikkelt vervolgcampagne voor De FinancieringsGids

24-07-2025 | 12:50:00
Met deze campagne bouwen de betrokken partijen verder aan het vergroten van de bekendheid en het inzicht in financieringsmogelijkheden voor ondernemers.

Lonneke van der Horst: klanten reageren positief op merknaam Ayvens

24-07-2025 | 12:35:00
In 2024 hebben LeasePlan en ALD Automotive hun merken gewijzigd in Ayvens. We spreken Lonneke van der Horst, marketing directeur van Ayvens Nederland hierover. Ayvens is (net als voorheen ALD Automotive) onderdeel van de Franse bank Société Générale

Studio Studio ontwikkelt campagne Zie je in Utrecht voor NFF

24-07-2025 | 12:16:00
In deze campagne staat Utrecht als thuisstad van het festival centraal.

[Vacatures] Megawatt zoekt een Promoter

23-07-2025 | 12:39:00
Megawatt is per direct op zoek naar Promoter - (Eindhoven)

[Vacatures] Lumiq zoekt een Business Development Manager

23-07-2025 | 10:16:00
Lumiq is per direct op zoek naar Business Development Manager

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.