[Buzz] Ate Van der Meer (Snakeware): Explore Growth Together

Dit jaar vieren wij bij Snakeware 30 jaar innovatie en groei!

Met trots presenteren wij onze nieuwe visie en missie, die ons leiden naar een toekomst vol groei en ontdekking. Niet voor niets is ons motto: Explore Growth Together.

Onze Visie: De #1 onafhankelijke en betrouwbare digitale partner voor een toekomst vol groei en ontdekking.

Onze Missie: Samen digitale groei ontdekken en data toegankelijk maken voor mens en machine.

In een tijd waarin geld een steeds prominentere rol speelt, blijkt onafhankelijkheid, transparantie en verbinden steeds waardevoller. Betrouwbaarheid is hierbij cruciaal, vooral met de opkomst van AI.

Wij streven ernaar uit te blinken in het ontsluiten van betrouwbare data op een gebruiksvriendelijke wijze bruikbaar en vindbaar voor mens en machine, zodat onze partners zich geen zorgen hoeven te maken en wij samen hun organisatie meehelpen groeien en bloeien.

Kortom: We leveren wat we beloven, voortkomend uit onze 30 jaar expertise, nuchterheid en directheid, maar vooral uit ons hart. 

We bouwen aan een toekomst waar het onbekende ons leidt naar ongekende mogelijkheden. We streven ernaar meer te doen dan alleen winst en omzet verhogen.

De wereld verandert snel, maar wij blijven onze eigen koers varen door dicht bij onszelf te blijven en elke dag voorbij de horizon te kijken.

Ook klaar voor een toekomst waarin technologie, gebruikerservaring, conversie en betrouwbare informatie toegankelijker en effectiever worden?

Ga dan met ons op avontuur. 2025 wordt bijzonder.

--

Ate van der Meer is CCO van Snakeware.

www.snakeware.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG

02-09-2025 | 00:00:00
We spreken met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, over de aanleiding van het onderzoek en de opvallendste uitkomsten

Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort

02-09-2025 | 00:00:00
Uit onderzoek in opdracht van digital agency Snakeware blijkt dat 76 procent van de Nederlanders wil weten in welk land hun data wordt opgeslagen

Ate van der Meer: 80% van je verkeer is géén mens

13-08-2025 | 11:16:00
Waar zoekmachines ooit verkeer en klanten opleverden, zien we nu dat AI-bots nauwelijks waarde teruggeven.

Bereid je met SPARC voor op AI en digitale groei

28-05-2025 | 10:51:35
Veel recreatiebedrijven proberen zich te onderscheiden met acties of lage prijzen, maar échte impact maak je met een sterke merkidentiteit en beleving.

St Jansdal en Snakeware ontwikkelen toegankelijke website

20-05-2025 | 10:19:00
De website richt zich op digitale toegankelijkheid, gebruiksvriendelijkheid en heldere informatie.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Mediahuis zoekt een Junior Creatieve Designer

04-09-2025 | 08:44:00
Mediahuis is per direct op zoek naar een Junior Creatieve Designer - Amsterdam

NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis

03-09-2025 | 14:35:00
NRC is gestart met een campagne die inspeelt op de effecten van de overvloed aan nieuws en desinformatie. De campagnefilm is ontwikkeld met We Agency

[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant

03-09-2025 | 09:09:00
Kinesso is per direct op zoek naar Programmatic Consultant - Amsterdam

Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen

02-09-2025 | 15:39:00
Met de campagne wil AM laten zien hoe het bedrijf kijkt naar de mogelijkheden van gebiedsontwikkeling en hoe leefomgevingen met maatschappelijke waarde kunnen worden gecreëerd.

Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman

02-09-2025 | 14:38:00
De campagne moet laten zien dat diamanten niet altijd duur hoeven te zijn en maakt de vaak ondoorzichtige markt toegankelijker.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.