[Buzz] Ate Van der Meer (Snakeware): Explore Growth Together

Dit jaar vieren wij bij Snakeware 30 jaar innovatie en groei!

Met trots presenteren wij onze nieuwe visie en missie, die ons leiden naar een toekomst vol groei en ontdekking. Niet voor niets is ons motto: Explore Growth Together.

Onze Visie: De #1 onafhankelijke en betrouwbare digitale partner voor een toekomst vol groei en ontdekking.

Onze Missie: Samen digitale groei ontdekken en data toegankelijk maken voor mens en machine.

In een tijd waarin geld een steeds prominentere rol speelt, blijkt onafhankelijkheid, transparantie en verbinden steeds waardevoller. Betrouwbaarheid is hierbij cruciaal, vooral met de opkomst van AI.

Wij streven ernaar uit te blinken in het ontsluiten van betrouwbare data op een gebruiksvriendelijke wijze bruikbaar en vindbaar voor mens en machine, zodat onze partners zich geen zorgen hoeven te maken en wij samen hun organisatie meehelpen groeien en bloeien.

Kortom: We leveren wat we beloven, voortkomend uit onze 30 jaar expertise, nuchterheid en directheid, maar vooral uit ons hart. 

We bouwen aan een toekomst waar het onbekende ons leidt naar ongekende mogelijkheden. We streven ernaar meer te doen dan alleen winst en omzet verhogen.

De wereld verandert snel, maar wij blijven onze eigen koers varen door dicht bij onszelf te blijven en elke dag voorbij de horizon te kijken.

Ook klaar voor een toekomst waarin technologie, gebruikerservaring, conversie en betrouwbare informatie toegankelijker en effectiever worden?

Ga dan met ons op avontuur. 2025 wordt bijzonder.

--

Ate van der Meer is CCO van Snakeware.

www.snakeware.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Ate van der Meer: Bezieling is terug, het kan niet anders

10-12-2025 | 10:01:26
Identiteit, waarde en creativiteit zijn opnieuw leidend in een sector die jarenlang verslaafd was aan performance. Dat is geen nostalgie. Dat is overleven.

Snakeware: AI-chantage

07-10-2025 | 13:38:24
Een poging tot chantage met AI-gegenereerde beelden vormde voor digital agency Snakeware de aanleiding om direct in actie te komen

Snakeware: Digitale kansen bij stijgende btw

19-09-2025 | 11:14:00
In een tijd van laag consumentenvertrouwen is simpelweg prijzen verhogen geen houdbare optie.

Ate van der Meer: Slechts 37% vertrouwt op de AVG

02-09-2025 | 00:00:00
We spreken met Ate van der Meer, CCO van Snakeware, over de aanleiding van het onderzoek en de opvallendste uitkomsten

Consument wil grip op data, transparantie schiet tekort

02-09-2025 | 00:00:00
Uit onderzoek in opdracht van digital agency Snakeware blijkt dat 76 procent van de Nederlanders wil weten in welk land hun data wordt opgeslagen


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.