
[Buzz] Ate Van der Meer (Snakeware): Explore Growth Together
Dit jaar vieren wij bij Snakeware 30 jaar innovatie en groei!
Met trots presenteren wij onze nieuwe visie en missie, die ons leiden naar een toekomst vol groei en ontdekking. Niet voor niets is ons motto: Explore Growth Together.
Onze Visie: De #1 onafhankelijke en betrouwbare digitale partner voor een toekomst vol groei en ontdekking.
Onze Missie: Samen digitale groei ontdekken en data toegankelijk maken voor mens en machine.
In een tijd waarin geld een steeds prominentere rol speelt, blijkt onafhankelijkheid, transparantie en verbinden steeds waardevoller. Betrouwbaarheid is hierbij cruciaal, vooral met de opkomst van AI.
Wij streven ernaar uit te blinken in het ontsluiten van betrouwbare data op een gebruiksvriendelijke wijze bruikbaar en vindbaar voor mens en machine, zodat onze partners zich geen zorgen hoeven te maken en wij samen hun organisatie meehelpen groeien en bloeien.
Kortom: We leveren wat we beloven, voortkomend uit onze 30 jaar expertise, nuchterheid en directheid, maar vooral uit ons hart.
We bouwen aan een toekomst waar het onbekende ons leidt naar ongekende mogelijkheden. We streven ernaar meer te doen dan alleen winst en omzet verhogen.
De wereld verandert snel, maar wij blijven onze eigen koers varen door dicht bij onszelf te blijven en elke dag voorbij de horizon te kijken.
Ook klaar voor een toekomst waarin technologie, gebruikerservaring, conversie en betrouwbare informatie toegankelijker en effectiever worden?
Ga dan met ons op avontuur. 2025 wordt bijzonder.
--
Ate van der Meer is CCO van Snakeware.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Snakeware introduceert GEO voor digitale toegankelijkheid
Snakeware viert mijlpaal met futuristisch programma
Snakeware bestaat 30 jaar en viert jubileum in Sneek
[Forum] Een nieuw business model voor creative agencies?
On Air with Snakeware: vodcast over digitale innovatie
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen