Buutvrij for Life creatief bureau voor Week van het Vergeten Kind

Het Vergeten Kind heeft na een bureau-oriëntatie in de zomer, in oktober Buutvrij for Life gekozen als creatief bureau voor de Week van het Vergeten Kind. De afgelopen jaren was Happy Horizon het creatieve bureau hiervoor.

De Week van Het Vergeten Kind is een jaarlijkse agenderingsweek waarbij de stichting overheden en jeugdzorginstanties aanjaagt om de kwaliteit van zorg te verbeteren. Die boodschap zal Buutvrij for Life sterker en zichtbaarder willen maken de komende jaren.

Daphne Schreuder, Manager Concept & Identity van Het Vergeten Kind: “We zochten een partner die de urgentie van ons verhaal begrijpt én durft te vertalen naar krachtige impactvolle campagnes die raken en aanzetten tot actie. Buutvrij combineert strategische scherpte met creatieve lef. Dat is precies wat we nodig hebben.”

Eind januari 2026

De eerste campagne die Buutvrij for Life aan het ontwikkelen is, draait om het voorkomen van onnodige uithuisplaatsingen. Er zijn op dit moment 43.000 kinderen uit huis geplaatst, terwijl gezinshulp dat vaak kan voorkomen. De campagne gaat live tijdens de Week van Het Vergeten Kind, die plaatsvindt van 29 januari t/m 4 februari 2026.

Reuben Alexander, Creative Partner en mede-oprichter van Buutvrij for Life: “Dit is waarom we doen wat we doen: creativiteit inzetten om écht verschil te maken. De verhalen van deze kinderen verdienen niet alleen aandacht, ze verdienen

actie. We voelen ons vereerd dat we hieraan mogen bijdragen.”


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.