BureauBranded ontwikkelt full-funnel campagne voor Microsoft

Microsoft introduceert de Surface Laptop Studio 2 met een doelgerichte campagne, geproduceerd door BureauBranded, die de aandacht van de doelgroep vastlegt door middel van een samenhangend verhaal dat hen door verschillende fasen van de klantreis leidt, van bewustwording en overweging tot aankoopintentie.

BureauBranded nam interviews af, schreef alle scripts en begeleidde het productieproces van begin tot eind in nauwe samenwerking met producent Lukkien.

Het centrale verhaal van de campagne draait om Stacy Cashmore, werkzaam bij het financiële softwarebedrijf Omniplan. Naast haar rol als softwareontwikkelaar is Cashmore ook schrijver, public speaker en LEGO-instructeur, waarbij ze openhartig praat over het leven, technologie en mentale gezondheid.

Naast een hoofdvideo van bijna twee minuten is er ook een korte teaser video ontwikkeld, samen met meerdere productvideo's waarin de verkooppunten van de laptop concreet worden belicht. Deze video's worden aangevuld met foto's die in dezelfde setting zijn genomen. 

Brigitte Verdegaal, Senior Product Marketing Manager Devices bij Microsoft: "Werken met BureauBranded is altijd een zeer goede ervaring. Dennis weet abstracte ideeën tot leven te brengen met een visueel prachtig eindresultaat. Dankzij de korte lijnen, snelle en heldere communicatie en professionele aanpak verloopt het proces moeiteloos."

Stacy Cashmore: "Het was een geweldige ervaring om met BureauBranded aan deze productie te werken. Toen Dennis me door het idee erachter leidde, was zijn enthousiasme aanstekelijk, waardoor ikzelf ook nog enthousiaster werd."

Dennis Nieuwendijk, oprichter & creatief directeur van BureauBranded: "BureauBranded is niet alleen creatief, maar ook flexibel en praktisch. We denken in oplossingen en deze productie is daar een mooi bewijs van."

www.bureaubranded.nl

www.microsoft.com

www.omniplan.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Leraar krijgt statusboost in campagne van KesselsKramer

06-10-2025 | 16:09:00
In een samenleving waarin functietitels als manager, consultant en executive vaak aanzien geven, ontbreekt het werk zelf soms aan echte betekenis.

Serviceplan en MediaMarkt starten gezamenlijke merkcampagne

06-10-2025 | 15:15:00
MediaMarkt start een nieuwe fase in de merkcampagnes met een creatieve interpretatie van de bekende pay-off Ik ben toch niet gek.

Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne Hout Is Goud

06-10-2025 | 11:37:00
In opdracht van SSWT en het Hout- en Meubileringscollege heeft Hart Voor De Zaak een campagne ontwikkeld om leerlingen en zij-instromers te enthousiasmeren

BureauBranded ontwikkelt campagne voor Proefdiervrij

06-10-2025 | 10:18:00
In de campagne draait het rad terwijl het leven van verschillende proefdieren aan de kijker voorbijtrekt.

Fitzroy ontwikkelt identiteit en communicatie voor Poows

06-10-2025 | 09:44:52
Poows richt zich op het toegankelijk maken van voedingssupplementen en dagelijkse medicijnen voor honden en katten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.