[Box Office] Deadpool & Wolverine verovert eerste plek | Week 30

Deadpool & Wolverine verovert deze week de eerste plek van de Box Office met 110.599 bezoekers. Een energieloze Wade Wilson leeft een saai burgerleven. Zijn dagen als Deadpool, de huurmoordenaar met een flexibel moreel kompas, liggen achter hem. Maar wanneer zijn wereld bedreigd wordt, moet Wade met tegenzin opnieuw zijn pak aantrekken.

Trap komt binnen op nummer 4. Een nieuwe sensatie in de wereld van M. Night Shyamalan, met muziek van poptalent Saleka Shyamalan. Als een vader met zijn tienerdochter naar een popconcert gaat, komt hij erachter dat ze deel uitmaken van een duister en geheimzinnig plan.

BoxOffice Week 30 (weekendbezoek)

1. (1) Deadpool & Wolverine | 110.599 bezoekers
2. (2) Inside Out 2 | 81.805 bezoekers
3. (3) Verschrikkelijke Ikke 4 | 45.270 bezoekers
4. (-) Trap | 26.307 bezoekers
5. (4) Twisters | 23.221 bezoekers 
6. (5) Longlegs | 9.838 bezoekers 
7. (6) Bad Boys: Ride Or Die | 8.646 bezoekers
8. (7) Bellinga's: Pretpark op Stelten | 8.198 bezoekers 
9. (8) Superkrachten voor je Hoofd | 7.829 bezoekers  
10 (-) Memory | 4.915 bezoekers 

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 861.442 bezoekers 
2. Dune: Part Two | 812.934 bezoekers   
3. Verschrikkelijke Ikke 4 | 620.690 bezoekers 
4. Wonka (OV) | 569.943 bezoekers   
5. Kung Fu Panda 4 | 492.547 bezoekers 
6. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 444.964 bezoekers
7. Anyone But You | 443.565 bezoekers 
8. Deadpool & Wolverine | 371.265 bezoekers 
9. Kingdom of the Planet of the Apes | 359.302 bezoekers 
10. Vogelvlucht | 329.535 bezoekers   

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

IFFR maakt competitieprogramma 2026 bekend

16-12-2025 | 13:14:00
International Film Festival Rotterdam heeft het programma bekendgemaakt voor de Tiger Competition, Big Screen Competition en Tiger Short Competition

TheAnyThing opent privébioscopen in Pathé Eindhoven

11-12-2025 | 12:08:00
Het Nederlandse bedrijf, dat als eerste ter wereld een privébioscoopconcept introduceerde, breidt daarmee zijn samenwerking met Pathé verder uit.

Pathé introduceert bioscoopstoel als kerstornament

18-11-2025 | 18:07:00
Pathé brengt dit jaar een kerstornament uit: een miniatuur van de rode bioscoopstoel.

Selmore lanceert feestdagencampagne voor Bioscoopbon

18-11-2025 | 10:11:00
De campagne is eenvoudig opgebouwd: een herkenbare situatie en een filmische setting met een vleugje droge humor

Vue opent bioscoop met 15 zalen in Houthavens

13-11-2025 | 11:10:58
Volgens de exploitant is dit het hoogste aantal zalen op één locatie in Nederland.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Primeur: Video Ads op basis van Cost per Sale bij TradeTracker

18-12-2025 | 00:00:00
Hiermee biedt het bedrijf adverteerders en publishers de mogelijkheid om videocontent in te zetten met de zekerheid dat er alleen wordt betaald bij daadwerkelijke conversie.

Stedin zet energietransitie centraal in employer branding

17-12-2025 | 13:56:00
Stedin heeft een employer branding campagne gelanceerd onder de naam Werk dat energie oplevert. De campagne is ontwikkeld in samenwerking met bureau N=5.

StudioM eert bekerhelden in Eurojackpot KNVB Beker-campagne

17-12-2025 | 12:53:00
De contentserie markeert dat het bekertoernooi voortaan de naam Eurojackpot KNVB Beker draagt en richt zich op de spelers die het toernooi kleur geven.

ABU en Higuita doorbreken beeld rond uitzendwerk

17-12-2025 | 10:37:19
In de campagne vertellen uitzendkrachten zelf hoe hun werk aansluit bij hun leven en ontwikkeling.

LePub en Heineken stimuleren echte gesprekken

17-12-2025 | 09:27:15
Met de pilot Could Have Been a Heineken willen de partijen mensen stimuleren om minder te communiceren via audio en vaker face-to-face af te spreken.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.