[Box Office] Deadpool & Wolverine verovert eerste plek | Week 30

Deadpool & Wolverine verovert deze week de eerste plek van de Box Office met 110.599 bezoekers. Een energieloze Wade Wilson leeft een saai burgerleven. Zijn dagen als Deadpool, de huurmoordenaar met een flexibel moreel kompas, liggen achter hem. Maar wanneer zijn wereld bedreigd wordt, moet Wade met tegenzin opnieuw zijn pak aantrekken.

Trap komt binnen op nummer 4. Een nieuwe sensatie in de wereld van M. Night Shyamalan, met muziek van poptalent Saleka Shyamalan. Als een vader met zijn tienerdochter naar een popconcert gaat, komt hij erachter dat ze deel uitmaken van een duister en geheimzinnig plan.

BoxOffice Week 30 (weekendbezoek)

1. (1) Deadpool & Wolverine | 110.599 bezoekers
2. (2) Inside Out 2 | 81.805 bezoekers
3. (3) Verschrikkelijke Ikke 4 | 45.270 bezoekers
4. (-) Trap | 26.307 bezoekers
5. (4) Twisters | 23.221 bezoekers 
6. (5) Longlegs | 9.838 bezoekers 
7. (6) Bad Boys: Ride Or Die | 8.646 bezoekers
8. (7) Bellinga's: Pretpark op Stelten | 8.198 bezoekers 
9. (8) Superkrachten voor je Hoofd | 7.829 bezoekers  
10 (-) Memory | 4.915 bezoekers 

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 861.442 bezoekers 
2. Dune: Part Two | 812.934 bezoekers   
3. Verschrikkelijke Ikke 4 | 620.690 bezoekers 
4. Wonka (OV) | 569.943 bezoekers   
5. Kung Fu Panda 4 | 492.547 bezoekers 
6. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 444.964 bezoekers
7. Anyone But You | 443.565 bezoekers 
8. Deadpool & Wolverine | 371.265 bezoekers 
9. Kingdom of the Planet of the Apes | 359.302 bezoekers 
10. Vogelvlucht | 329.535 bezoekers   

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

Jonathan de Jong: Hoopvolle verhalen maken verschil

02-07-2025 | 12:08:00
In gesprek met Peter Wybenga vertelt Jonathan de Jong over zijn documentaire Human Forever, die hij samen met Teun Toebes maakte.

ASN Bank kiest Alfred voor campagne en landelijke rebranding

01-07-2025 | 15:29:00
ASN Bank introduceert een landelijke campagne, ontwikkeld door bureau Alfred, en opent 116 winkels verspreid over Nederland.

SIRE start campagne tegen vooroordelen over ouder worden

01-07-2025 | 09:09:00
Met Je bent nooit te oud om te leven wil de organisatie het beeld bijstellen dat ouderdom automatisch gepaard gaat met kwetsbaarheid of passiviteit

Alfred haalt Specsavers binnen

23-06-2025 | 11:24:00
Specsavers heeft na een oriëntatie Alfred aangewezen als het creatief bureau en een eerste campagne gelanceerd waarin benadrukt wordt goede oog- en hoorzorg voor iedereen bereikbaar moet zijn

Maurice Schutte: SXSW-label opent deuren voor film

06-06-2025 | 09:14:22
Tijdens South by Southwest (SXSW) in Londen sprak Bas Vlugt met Maurice Schutte

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.