[Box Office] Deadpool & Wolverine verovert eerste plek | Week 30

Deadpool & Wolverine verovert deze week de eerste plek van de Box Office met 110.599 bezoekers. Een energieloze Wade Wilson leeft een saai burgerleven. Zijn dagen als Deadpool, de huurmoordenaar met een flexibel moreel kompas, liggen achter hem. Maar wanneer zijn wereld bedreigd wordt, moet Wade met tegenzin opnieuw zijn pak aantrekken.

Trap komt binnen op nummer 4. Een nieuwe sensatie in de wereld van M. Night Shyamalan, met muziek van poptalent Saleka Shyamalan. Als een vader met zijn tienerdochter naar een popconcert gaat, komt hij erachter dat ze deel uitmaken van een duister en geheimzinnig plan.

BoxOffice Week 30 (weekendbezoek)

1. (1) Deadpool & Wolverine | 110.599 bezoekers
2. (2) Inside Out 2 | 81.805 bezoekers
3. (3) Verschrikkelijke Ikke 4 | 45.270 bezoekers
4. (-) Trap | 26.307 bezoekers
5. (4) Twisters | 23.221 bezoekers 
6. (5) Longlegs | 9.838 bezoekers 
7. (6) Bad Boys: Ride Or Die | 8.646 bezoekers
8. (7) Bellinga's: Pretpark op Stelten | 8.198 bezoekers 
9. (8) Superkrachten voor je Hoofd | 7.829 bezoekers  
10 (-) Memory | 4.915 bezoekers 

Top 10 - 2024

1. Inside Out 2 | 861.442 bezoekers 
2. Dune: Part Two | 812.934 bezoekers   
3. Verschrikkelijke Ikke 4 | 620.690 bezoekers 
4. Wonka (OV) | 569.943 bezoekers   
5. Kung Fu Panda 4 | 492.547 bezoekers 
6. Bad Boys: Ride Or Die (2D OV)  | 444.964 bezoekers
7. Anyone But You | 443.565 bezoekers 
8. Deadpool & Wolverine | 371.265 bezoekers 
9. Kingdom of the Planet of the Apes | 359.302 bezoekers 
10. Vogelvlucht | 329.535 bezoekers   

Bron: Maccsbox

www.jeanmineurmediavision.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

IFFR 2026 viert film en stad met tijgercampagne

31-10-2025 | 10:46:00
De campagne, ontwikkeld door het Rotterdamse ontwerpbureau 75B, brengt de tijger terug in een kleurrijk samenspel van stad, cinema en creativiteit.

Happiness Amsterdam en Kennemerhart lanceren employer branding-campagne

21-10-2025 | 15:37:00
De campagne benadrukt de unieke waarde van werken met ouderen en speelt in op de groeiende vraag naar medewerkers in de ouderenzorg.

NFF presenteert nominaties Gouden Kalf Digitale Cultuur 2025

30-09-2025 | 17:50:29
De winnaar wordt op vrijdag 3 oktober bekend tijdens het EY Gouden Kalveren Gala.

Imagine Festival opent met thriller in Britse Gebarentaal

30-09-2025 | 10:44:58
Van 30 oktober tot en met 9 november vindt het Imagine Fantastic Film Festival plaats in LAB111, FilmHallen en Hal West in Amsterdam.

Nederlands Film Festival presenteert Focustalks

19-09-2025 | 08:59:31
Het Nederlands Film Festival organiseert dit jaar Focustalks, gesprekken die toegankelijk zijn voor zowel publiek als professionals.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Studio FIK ontwikkelt campagne rond gezond schermgebruik

06-11-2025 | 12:12:00
Gemeente Haarlem en GGD Kennemerland vragen deze maand aandacht voor beschermtijd, momenten die je bewust vrijhoudt van digitale prikkels.

Havas Lemz ontwikkelt overheidscampagne Man, zeg er wat van!

06-11-2025 | 08:40:00
De campagne speelt in op de maatschappelijke discussies over de veiligheid van vrouwen en de rol die mannen daarin kunnen nemen

[Vacatures] DPG Media zoekt een Conversation Specialist

06-11-2025 | 08:13:00
DPG Media is per direct op zoek naar Conversation Specialist - Amsterdam

Wibra en Giesbers Retail lanceren de wiBRA

05-11-2025 | 15:33:00
Wibra heeft de wiBRA geïntroduceerd: een bh van hoge kwaliteit voor €9,99. De lancering gaat gepaard met een campagne ontwikkeld door Giesbers Retail

Makro en Yune lanceren campagne over de hectiek van december

05-11-2025 | 10:43:00
Onder het motto De meest hysterische tijd van het jaar positioneert de groothandel zich als partner voor ondernemend Nederland in een periode vol hectiek
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.