Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight

Op vrijdag 10 oktober organiseert Boomerang samen met Publicis een speciale editie van Adnight. Het evenement valt samen met World Mental Health Day en staat volledig in het teken van mentale gezondheid onder de titel Let’s Get Mental.

De avond biedt een mix van lezingen, workshops en entertainment. Daarbij staat de balans tussen creatieve druk en welzijn centraal. Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.

Programma vol talks en activaties

Bezoekers kunnen deelnemen aan workshops en lezingen van verschillende sprekers, waaronder Robbert Maruanaija en Alice Isakson met A Conversation with the Inner Critic en Rogier de Brouwers met Polarization From the World to the Workplace. Daarnaast presenteert Sebastiaan Poublon inzichten in Heinekens wereldwijde contentstrategie en bespreken Lucie Verkuijlen, Derek Müller en Sanna van Geldermalsen de rol van LGBTQ+ representatie in reclame.

Ook worden creatieve activaties aangeboden, zoals gratis tatoeages bij het Noord-kantoor en live optredens van producerduo SIM-OJ op de YouTube Music-stage. Boomerang FT laat zien hoe Gen Z beïnvloed wordt door collectibles en biedt een kijkje achter de schermen bij de Heineken Experience.

Bewustwording en entertainment

Anouk Facee Schaeffer, Head of Brand and Culture bij Boomerang: "Tijdens deze avond creëren we een omgeving waarin creativiteit, bewustwording en entertainment samenkomen. We duiken diep in onderwerpen zoals mentale gezondheid en de zingeving binnen je werk, terwijl we ook Gen Z-trends, vette live muziek en volop netwerkmogelijkheden met onze crew en creatieve directeuren bieden."

Kaarten zijn verkrijgbaar via Adnight.nl. Meer informatie is te vinden via de sociale kanalen van Boomerang en Publicis Groupe NL.

www.publicisgroupe.nl

www.boomerangagency.com


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ADNIGHT start met Marketing Talks voor marketeers

22-09-2025 | 15:47:49
Deze mini-conferentie brengt een reeks presentaties over branding, creativiteit en de samenwerking tussen merken en bureaus.

SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline

19-09-2025 | 09:04:00
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.

ALFRED x ADNIGHT | Vrienden van Alfred Live

17-09-2025 | 11:08:44
Join us for drinks, dancing, and good vibes, while also diving deeper into the big questions of creativity today

WPP x ADNIGHT | WPP City

11-09-2025 | 08:43:00
Tijdens de 2025-editie van ADNIGHT Amsterdam opent WPP de deuren van WPP City. Waar je bij verschillende agencies kunt rondneuzen.

TBWA\NEBOKO x ADNIGHT | Welcome to the OG of Dutch advertising

10-09-2025 | 11:13:00
Stap binnen voor een avond vol rauwe ambitie en originele ideeën
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.