
Bonduelle wint Better Media Award met Reset je Recept-campagne van Fama Volat
Bonduelle heeft de Better Media Award gewonnen voor het derde kwartaal dankzij hun Reset je Recept-campagne. De campagne heeft tot doel om plantaardig eten onderdeel van het dagelijks leven te maken.
Volgens de jury bood de campagne met recepten als Spaghetti Bollinzen, Kik Kerrie, en Flexicaanse Wraps, een speelse, maar krachtige manier om duurzaamheid en plantaardige voeding te promoten. Deze gerechten zijn niet alleen ontworpen voor een breed publiek, maar maken plantaardige maaltijden toegankelijk en aantrekkelijk.
Lianne Hanenberg, Marketing Director Bonduelle: "Bij Bonduelle zijn we enorm trots dat onze campagne de Better Media Award heeft gewonnen. Onze missie is om mensen te helpen om op een lekkere en makkelijke manier meer plantaardig te eten. Het winnen van deze award bevestigt dat creativiteit, toegankelijkheid en duurzaamheid samen een krachtige impact kunnen hebben."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
AndAgencyAmsterdam ontwikkelt Xenos-campagne met Sanny Verhoeven
Higuita en Ocean Labs realiseren campagne voor SINA
[Vacatures] Media Info Groep zoekt een Accountmanager Binnendienst Media Monitoring
Cheil maakt van koning Piloot van Oranje
SuperRebel ontwikkelt activatiecampagne voor Rijnmondveilig
Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen