Boldking presenteert nieuw managementteam

Boldking maakt bekend vier leden aan het managementteam te hebben toegevoegd. Namen uit het nieuwe management zijn Piet-Hein Smit (45) die is aangesteld als CEO, Marc Vekemans (54) is de Head of Marketing. De bekendmaking van het management komt drie jaar na de investering van ING Corporate Investments. Co-founder Tibo-Thijs Diepenhorst geeft aan nu op volle slagkracht te zijn voor de groeistrategie, waarin omnichannel en de perfecte customer journey belangrijke speerpunten zijn.

Groeistrategie met een focus op omnichannel

Tibo-Thijs Diepenhorst, een van de oprichters van Boldking: “De benoeming van het nieuwe management is een belangrijk onderdeel van de groeistrategie van het bedrijf. We zien dat Boldking steeds populairder is geworden sinds we onze productenlijn nog duurzamer zijn gaan produceren en we zijn gestart met onze omnichannelstrategie. De komende jaren willen we ons succes verder uitbouwen en processen gaan optimaliseren. Ik ben trots dat onze ontwikkeling niet onopgemerkt is gebleven, waardoor wij zelfs in deze onrustige arbeidsmarkt zoveel topmensen aan ons management hebben toegevoegd. Ik kijk dan ook verwachtingsvol uit naar de toekomst.”

Carrières in de retail-, sport-, food- en leisure-industrie

De achtergrond van de managementleden is zeker indrukwekkend en divers te noemen. De nieuwe CEO Piet-Hein Smit komt bij MJR TOM vandaan, waar hij onder andere verantwoordelijk was voor de herstructurerings- en internationale expansie naar Brazilië, Japan en Australië.
Marc Vekemans heeft een lange carrière in de online-, leisure- en retailsector. Naast bol.com, Travix en ID&T vervulde Vekemans een belangrijke rol bij de marketingstrategie van HEMA. De overige managementleden brengen veel ervaring uit de sport- en food-industrie met zich mee. Zo komt Olav Hinke bij Nike vandaan, waar hij als Senior Director Finance een belangrijke bijdrage leverde aan de financiële groei van het sportmerk in Europa. De nieuwe Head of Retail Maurits Laane was bij Kraft Heinz onder andere betrokken bij het openen van nieuwe kanalen. 

www.boldking.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Nanda de Smit Managing Director Zuiver Group

22-05-2025 | 15:50:00
Zij gaat zich richten op de strategische ontwikkeling van de bureaugroep en de samenwerking tussen de verschillende labels versterken.

Rogier Bart de Jonge Country Manager Benelux Beiersdorf

22-05-2025 | 15:35:00
Rogier Bart de Jonge wordt per 1 juli 2025 benoemd tot Country Manager Benelux bij Beiersdorf. Hij volgt Karin de Koning op.

Jos van den Bergh start bij VER als PR-coördinator

22-05-2025 | 15:20:39
Jos van den Bergh brengt ruime ervaring in de autobranche mee en gaat bijdragen aan de verdere positionering van de organisatie.

Maaike Klijberg Marketing Director Nespresso Nederland

22-05-2025 | 11:37:44
In deze functie geeft zij leiding aan de volledige marketingafdeling van het bedrijf.

Lucy schetst ondernemersdroom met twist voor Liantis

21-05-2025 | 14:28:00
De campagne maakt duidelijk hoe Liantis zelfstandigen en kmo’s ondersteunt bij praktische hr-uitdagingen, zoals het inschakelen van flexi-jobbers.
 

Gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.