Bever kiest na oriëntatie voor Havas Lemz

Buitenwinkel Bever heeft na acht jaar met KesselsKramer te hebben gewerkt, gekozen voor Havas Lemz. De keuze is er gekomen na een uitgebreide bureau-orientatie. Het gaat om het account voor marketingcommunicatie. De samenwerking is in januari 2024 gestart voor onbepaalde tijd met het oog op een langdurige samenwerking.

Havas Lemz wordt verantwoordelijk voor de communicatieve invulling van de positionering en merkidentiteit van Bever. Naar verwachting wordt half juni de eerste campagne onder de creatieve regie van Havas Lemz gelanceerd.

Marjolein Vendrig, Director Marketing van Bever: “Na acht jaar met KesselsKramer te hebben gewerkt aan de meest prachtige en succesvolle campagnes als ‘Niemand is een Binnenmens’, was het tijd voor een frisse, nieuwe blik. We zijn op zoek gegaan naar een bureau dat met ons de komende jaren op een onderscheidende manier verder bouwt aan het merk.

Onze nieuwe business modellen geven een andere kijk op het traditionele retail model dat gericht is op het verkopen van producten. Wij richten ons op de levensduur van producten en bijbehorende services zoals reparatie en onderhoud. En dat doen we omdat wijzelf, maar ook consumenten willen inspireren om minder bij te dragen te dragen aan de afvalberg en zo nog beter voor buiten te kunnen zorgen.

Op basis van de eerste gesprekken en de gepresenteerde ideeën over onze duurzame positionering denken wij in Havas Lemz de juiste partner te hebben gevonden.”

Judith Peters, CEO van Havas Lemz: “Iedereen bij Havas Lemz is supertrots dat we met Bever gaan samenwerken. Dat doen we met enorme waardering voor de al opgebouwde merkkracht en met veel ambitie richting de toekomst. Het is een prachtig Nederlands merk met een sterke drive om de liefde voor buiten door te geven. Dat doen zij samen met hun klanten en medewerkers en nu ook met ons. Bever biedt niet alleen goede en duurzame producten, Bever werkt ook aan oplossingen voor overconsumptie en overproductie en het effect daarvan op buiten. Iets wat ook ons bureau heel na aan het hart ligt.”

Havas Lemz is onlangs ook gestart met maatschappelijk relevante campagnes voor de Rijksoverheid en het World Resources Institute.

https://nl.havas.com/havas-lemz/

www.bever.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

Havas neemt Belgisch bureau Digizik in België over

15-12-2025 | 19:15:00
Havas neemt DIGIZIK uit België over, een bureau dat gespecialiseerd is in entertainment, muziek en cultuur

Havas Play deelt visie in whitepaper over merken in content

12-12-2025 | 10:49:55
In dit document beschrijft het bureau hoe merken kunnen deelnemen aan entertainment en culturele momenten zonder het verhaal te verstoren

Havas PLAY ANZ start betaalde creatieve stage

11-12-2025 | 15:36:45
Stagiairs werken drie dagen per week aan campagnes voor bestaande klanten en doen ervaring op in contentcreatie en community building

HvA-opleidingen lanceren positionering en campagne met Havas Lemz

10-12-2025 | 13:24:00
De opleidingen Communicatie en Creative Business van de Hogeschool van Amsterdam hebben een vernieuwde positionering, huisstijl en instroomcampagne geïntroduceerd
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote

Bruut en Rraarr lanceren documentaire voor Over Morgen

15-12-2025 | 09:20:00
De campagne stelt de menselijke waarde van zorg centraal en toont het dagelijks werk van zorgmedewerkers van dichtbij.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.