Bever kiest na oriëntatie voor Havas Lemz

Buitenwinkel Bever heeft na acht jaar met KesselsKramer te hebben gewerkt, gekozen voor Havas Lemz. De keuze is er gekomen na een uitgebreide bureau-orientatie. Het gaat om het account voor marketingcommunicatie. De samenwerking is in januari 2024 gestart voor onbepaalde tijd met het oog op een langdurige samenwerking.

Havas Lemz wordt verantwoordelijk voor de communicatieve invulling van de positionering en merkidentiteit van Bever. Naar verwachting wordt half juni de eerste campagne onder de creatieve regie van Havas Lemz gelanceerd.

Marjolein Vendrig, Director Marketing van Bever: “Na acht jaar met KesselsKramer te hebben gewerkt aan de meest prachtige en succesvolle campagnes als ‘Niemand is een Binnenmens’, was het tijd voor een frisse, nieuwe blik. We zijn op zoek gegaan naar een bureau dat met ons de komende jaren op een onderscheidende manier verder bouwt aan het merk.

Onze nieuwe business modellen geven een andere kijk op het traditionele retail model dat gericht is op het verkopen van producten. Wij richten ons op de levensduur van producten en bijbehorende services zoals reparatie en onderhoud. En dat doen we omdat wijzelf, maar ook consumenten willen inspireren om minder bij te dragen te dragen aan de afvalberg en zo nog beter voor buiten te kunnen zorgen.

Op basis van de eerste gesprekken en de gepresenteerde ideeën over onze duurzame positionering denken wij in Havas Lemz de juiste partner te hebben gevonden.”

Judith Peters, CEO van Havas Lemz: “Iedereen bij Havas Lemz is supertrots dat we met Bever gaan samenwerken. Dat doen we met enorme waardering voor de al opgebouwde merkkracht en met veel ambitie richting de toekomst. Het is een prachtig Nederlands merk met een sterke drive om de liefde voor buiten door te geven. Dat doen zij samen met hun klanten en medewerkers en nu ook met ons. Bever biedt niet alleen goede en duurzame producten, Bever werkt ook aan oplossingen voor overconsumptie en overproductie en het effect daarvan op buiten. Iets wat ook ons bureau heel na aan het hart ligt.”

Havas Lemz is onlangs ook gestart met maatschappelijk relevante campagnes voor de Rijksoverheid en het World Resources Institute.

https://nl.havas.com/havas-lemz/

www.bever.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

NCTV en Havas Lemz lanceren campagne Denk vooruit

03-11-2025 | 06:00:00
Consumenten worden zelfstandiger, terwijl hun vertrouwen in merken verder afneemt. De winnaars zijn volgens Havas de merken die dynamic adaptability tonen

Wendbare merken groeien sneller, toont Havas-onderzoek

16-10-2025 | 08:58:35
Consumenten worden zelfstandiger, terwijl hun vertrouwen in merken verder afneemt. De winnaars zijn volgens Havas de merken die dynamic adaptability tonen

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Havas voert reverse share split door in november 2025

10-10-2025 | 09:41:00
Communicatie- en mediagroep Havas heeft bevestigd dat het bedrijf een reverse share split zal doorvoeren van tien-op-één voor zijn gewone aandelen

Havas Lemz ontwikkelt CHECK-campagne voor Dienst Toeslagen

07-10-2025 | 10:38:00
Dienst Toeslagen start een campagne die mensen aanmoedigt hun toeslagen aan te passen bij veranderingen in hun leven
 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog

Intertoys viert Sinterklaas met grote speelgoedavonturen

03-11-2025 | 10:17:00
De commercial en de socialcampagne zijn ontwikkeld met socialmedia-agency Modern Citizens en digital activatiebureau Engaged.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.