[Behind The Slash] Anouk Inden: Met X brengen we TBWA-campagnes naar een hoger niveau

Behind The Slash is een serie interviews die je een kijkje achter de schermen geeft bij TBWA\NEBOKO. In de nieuwste aflevering van Behind The Slash interviewt Peter Wybenga Anouk Inden, Senior Digital Creative bij TBWA\X, over wat hun bureau uniek maakt en hoe ze impactvolle digitale campagnes ontwikkelen. Ze bespreken ook de groeiende fanbase van McDonald's dankzij de McDonald’s App, de rol van AI in het creatieve proces en wat de toekomst biedt voor digitale marketing.

Anouk Inden: "Bij X zijn we een perfecte aanvulling op TBWA. We zorgen ervoor dat campagnes verder gaan dan alleen een tv-spot of banner; we maken ze van begin tot eind optimaal voor de gebruiker. Met alles in huis, van dataspecialisten tot UX-designers, regelen we het digitale stuk volledig, terwijl onze designers en creatieven het geheel tot een compleet plaatje maken. Zo versterken en vergroten we de campagnes van TBWA\NEBOKO."

Bekijk het hele interview hier:

www.tbwa.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Rik Ledder: Prijzen versterken talent bij TBWA\NEBOKO

20-06-2025 | 09:50:00
Hij vertelt over het succes van TBWA\NEBOKO, de betekenis van prijzen in Cannes en de impact van AI

TBWA\NEBOKO wint Zilveren Lion; LePub Brons met Heineken

18-06-2025 | 15:38:00
TBWA\NEBOKO heeft met de campagne Maccie voor MacDonalds een Zilveren Lion gewonnen in de categorie Media en de subcategorie Use Of Mobile

TBWA\NEBOKO maakt zomercampagne voor McDonald’s

17-06-2025 | 15:55:00
De campagne draait om het delen van kleine gebaren van aandacht, zoals een glimlach of een extra McNugget bij een portie van negen.

TBWA\NEBOKO en McDonald's op Cannes Media-shortlist

16-06-2025 | 09:45:00
Met Maccie in de McDonald’s App stuur je geen betaalverzoek, maar een trakteerverzoek.

TBWA\NEBOKO ontwikkelt EK-campagne ING

10-06-2025 | 15:22:46
In aanloop naar het EK Vrouwenvoetbal 2025 lanceert ING de campagne Van dromen naar doelen, een ode aan meiden en vrouwen die hun dromen najagen, op het veld en daarbuiten.
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.