[Behind The Slash] Anouk Inden: Met X brengen we TBWA-campagnes naar een hoger niveau

Behind The Slash is een serie interviews die je een kijkje achter de schermen geeft bij TBWA\NEBOKO. In de nieuwste aflevering van Behind The Slash interviewt Peter Wybenga Anouk Inden, Senior Digital Creative bij TBWA\X, over wat hun bureau uniek maakt en hoe ze impactvolle digitale campagnes ontwikkelen. Ze bespreken ook de groeiende fanbase van McDonald's dankzij de McDonald’s App, de rol van AI in het creatieve proces en wat de toekomst biedt voor digitale marketing.

Anouk Inden: "Bij X zijn we een perfecte aanvulling op TBWA. We zorgen ervoor dat campagnes verder gaan dan alleen een tv-spot of banner; we maken ze van begin tot eind optimaal voor de gebruiker. Met alles in huis, van dataspecialisten tot UX-designers, regelen we het digitale stuk volledig, terwijl onze designers en creatieven het geheel tot een compleet plaatje maken. Zo versterken en vergroten we de campagnes van TBWA\NEBOKO."

Bekijk het hele interview hier:

www.tbwa.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

Creatieve versterking bij Joe Public

28-04-2025 | 10:17:00
Joe Public verwelkomt per 1 mei een creatief team: Tom van der Veldt en Dyon Ruiter. Beiden komen over van TBWA\NEBOKO

Dentsu Creative, Hotel L’Amour en TBWA\NEBOKO op shortlist SAN Bureau van het Jaar 2024

28-04-2025 | 07:00:00
De ABC jury heeft na een tweede ronde in voorgaande weken de Shortlisten voor de drie SAN ABC Accenten 2024 vastgesteld

AKQA en TBWA winnen meeste Lampen bij ADCN Awards

18-04-2025 | 12:41:00
Tijdens de 59e editie van de ADCN Awards zijn in Theater Amsterdam de meest opvallende campagnes en concepten uit het afgelopen jaar bekroond

DDB en Fitzroy aan kop bij Esprix-uitreiking

11-04-2025 | 15:09:54
Tijdens de Esprix-uitreiking op 15 mei in het STRAAT Museum in Amsterdam ontvangen 26 campagnes in totaal 32 bekroningen.

Jordi van de Bovenkamp naar TBWA\NEBOKO

08-04-2025 | 08:06:00
Jordi van de Bovenkamp naar TBWA\NEBOKO. Hij was drie jaar lang Executive Creative Director bij Boomerang
 

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.