The Relevance Group neemt Beautiful Lives over

Beautiful Lives, gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek en propositieontwikkeling, sluit zich aan bij The Relevance Group. Deze Europese groep richt zich op de mogelijkheden van data en telt in de Benelux al Markteffect, Techonomy en TDA Group als aangesloten bureaus.

Door de aansluiting vergroot Beautiful Lives de internationale slagkracht. De samenwerking biedt mogelijkheden om klanten in Europa te ondersteunen op het snijvlak van gedragsinzicht, data en strategie. Beautiful Lives blijft onder eigen naam opereren vanuit Utrecht, met Gaby Siera en Maurice Palmen als directie.

Meer grip op gedrag en strategie

Gaby Siera, Managing Partner: "In ons werk starten we altijd bij de mens achter de klantvraag. Klanten vragen steeds vaker om meer context en duiding op basis van data – en dankzij deze stap kunnen we daar nog gerichter op inspelen. Wat ons aantrok in The Relevance Group is hun ondernemende mentaliteit en de passie voor inzichten – niet als doel op zich, maar als middel om menselijk gedrag echt te begrijpen."

Ook binnen The Relevance Group wordt de samenwerking met enthousiasme ontvangen. Andreas Hannemann, Group CEO van The Relevance Group: "Beautiful Lives voegt een cruciale dimensie toe aan ons netwerk: het vermogen om menselijk gedrag te doorgronden en te vertalen naar een betekenisvolle strategie. Hun mensgerichte aanpak en toewijding aan innovatie sluiten perfect aan bij onze ambitie om communicatie en marketing intelligenter, relevanter en effectiever te maken in heel Europa."

Samenwerking met Markteffect biedt totaalpropositie

De samenwerking met Markteffect vormt een concreet voorbeeld van de kracht van het netwerk. Beide bureaus combineren hun expertise voor een compleet aanbod.

Andreas Hannemann: "Markteffect wordt ingeschakeld voor scherpe, data-gedreven inzichten. Beautiful Lives sluit daar naadloos op aan door deze inzichten te verdiepen en te vertalen naar innovatieve oplossingen. Door samen te werken bieden we een totaalpropositie die uniek is in de markt."

www.markteffect.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Koopkracht steeds vaker beïnvloed door politiek beleid

16-12-2025 | 14:04:00
Politieke besluiten hebben invloed op het dagelijks leven van consumenten. 46 procent van de Nederlanders ervaart de gevolgen van beleid en politieke keuzes

Nederlanders besparen opnieuw het meest in de supermarkt

09-12-2025 | 08:00:00
De financiële druk blijft voelbaar voor veel Nederlanders. Uit onderzoek van Markteffect blijkt dat 43 procent minder kan sparen dan een half jaar geleden.

Meer dan helft Generatie Z maakt zich zorgen om financiën

04-12-2025 | 16:01:00
Uit de vierde editie van de Markteffect Koopkracht Monitor blijkt dat 57 procent van Generatie Z zich zorgen maakt over de eigen financiële situatie.

Higuita en Lot of Happiness lanceren eindejaarscampagne

02-12-2025 | 09:35:00
Voor bijna de helft van de Nederlanders is samenzijn met familie en vrienden de belangrijkste bron van geluk.

Onderzoek: gebruik vleesvervangers neemt af

28-11-2025 | 11:07:00
Het eetpatroon blijkt breed: 46 procent eet vrijwel dagelijks vlees of vis, 37 procent kiest bewust voor enkele vlees- of visdagen per week


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Happy Horizon lanceert AI Optimizer voor AI-vindbaarheid

16-12-2025 | 10:57:19
Een geïntegreerde dienst die organisaties helpt vindbaar en relevant te blijven in de snel veranderende wereld van AI-gedreven zoekresultaten.

Dentsu Creative tekent voor eindejaarsfilm Rabobank

15-12-2025 | 16:13:14
Centraal staat de rol die de bank speelt op dagelijkse momenten die voor klanten van belang zijn.

Rebranding van Whello krijgt vorm via eigen merchandise

15-12-2025 | 12:01:51
De kledinglijn met abstracte designs maakt het merkverhaal zichtbaar op de werkvloer en versterkt het werkgeversmerk.

NOISE kiest user-generated aanpak in vuurwerkcampagne

15-12-2025 | 11:27:00
NOISE maakt onderdeel uit van het Only-netwerk en bestaat deze maand 20 jaar.

[Vacatures] Key Agency zoekt een Community Manager / Webcare Agent

15-12-2025 | 09:23:00
Key Agency is per direct op zoek naar een Community Manager / Webcare Agent - 5-15 uur per week - Remote
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.