
The Relevance Group neemt Beautiful Lives over
Beautiful Lives, gespecialiseerd in kwalitatief onderzoek en propositieontwikkeling, sluit zich aan bij The Relevance Group. Deze Europese groep richt zich op de mogelijkheden van data en telt in de Benelux al Markteffect, Techonomy en TDA Group als aangesloten bureaus.
Door de aansluiting vergroot Beautiful Lives de internationale slagkracht. De samenwerking biedt mogelijkheden om klanten in Europa te ondersteunen op het snijvlak van gedragsinzicht, data en strategie. Beautiful Lives blijft onder eigen naam opereren vanuit Utrecht, met Gaby Siera en Maurice Palmen als directie.
Meer grip op gedrag en strategie
Gaby Siera, Managing Partner: "In ons werk starten we altijd bij de mens achter de klantvraag. Klanten vragen steeds vaker om meer context en duiding op basis van data – en dankzij deze stap kunnen we daar nog gerichter op inspelen. Wat ons aantrok in The Relevance Group is hun ondernemende mentaliteit en de passie voor inzichten – niet als doel op zich, maar als middel om menselijk gedrag echt te begrijpen."
Ook binnen The Relevance Group wordt de samenwerking met enthousiasme ontvangen. Andreas Hannemann, Group CEO van The Relevance Group: "Beautiful Lives voegt een cruciale dimensie toe aan ons netwerk: het vermogen om menselijk gedrag te doorgronden en te vertalen naar een betekenisvolle strategie. Hun mensgerichte aanpak en toewijding aan innovatie sluiten perfect aan bij onze ambitie om communicatie en marketing intelligenter, relevanter en effectiever te maken in heel Europa."
Samenwerking met Markteffect biedt totaalpropositie
De samenwerking met Markteffect vormt een concreet voorbeeld van de kracht van het netwerk. Beide bureaus combineren hun expertise voor een compleet aanbod.
Andreas Hannemann: "Markteffect wordt ingeschakeld voor scherpe, data-gedreven inzichten. Beautiful Lives sluit daar naadloos op aan door deze inzichten te verdiepen en te vertalen naar innovatieve oplossingen. Door samen te werken bieden we een totaalpropositie die uniek is in de markt."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Markteffect: Denk niet voor je klant, luister naar hem
Stefan Klomp: Zo helpt belevingsonderzoek bij merkloyaliteit
Joris van Leenders: Employer branding begint binnen
Stefan Klomp: Verkoop geen features maar relevantie
Podcastgebruik groeit sterk bij jonge luisteraars
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
NRC lanceert campagne over houvast in een wereld vol ruis
[Vacancy] Kinesso zoekt een Programmatic Consultant
Natwerk en AM ontwikkelen campagne rond leefomgevingen
Persuade ontwikkelt campagne voor betaalbare diamant Zeeman
Hart Voor De Zaak ontwikkelt campagne voor ZZUPER
Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert