Bauer Media Outdoor lanceert retailmedia-format SUPR Spot
Bauer Media Outdoor introduceert met SUPR Spot een retailmedia-format dat merken zichtbaar maakt op het meest relevante moment: direct bij de ingang van de supermarkt. SUPR Spot combineert digitale schermen met fysieke brandingpanelen en biedt merken de mogelijkheid hun boodschap of promotie te tonen op de plek waar koopintentie ontstaat.
Retailmedia is sterk in ontwikkeling, maar SUPR Spot gaat volgens Bauer Media Outdoor een stap verder.
Merken dichter bij het beslissingsmoment
Wierish Debipersad, Commercial Director bij Bauer Media Outdoor: "SUPR Spot combineert fysieke branding, digitale zichtbaarheid en merkactivatie tot één krachtig moment net vóór aankoop, op het moment dat consumenten nog te beïnvloeden zijn. Daarmee brengen we merken letterlijk dichter bij het beslissingsmoment."
SUPR Spot maakt onderdeel uit van Create, het creatieve label van Bauer Media Outdoor. Binnen dit label worden merken op opvallende manieren zichtbaar in het straatbeeld, van murals en 3D-objecten tot creatieve wraps en tijdelijke installaties. SUPR Spot voegt hier een retailmedia-podium aan toe, direct bij de supermarkt, waar merkbeleving en koopmoment samenkomen.
Eerste locaties bij Jumbo Foodmarkten
De eerste vijf locaties worden gerealiseerd bij Jumbo Foodmarkten in Scheveningen, Naaldwijk, Wateringen, Oud-Beijerland en de Mall of the Netherlands. De productie en uitvoering van de SUPR Spot-campagnes wordt verzorgd door SUPR Spot B.V.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen