
Bas Verheijen (HEMA) over de Gouden Loeki 2024
HEMA wint met Hotel L'Amour voor het tweede jaar op rij de Ster Gouden Loeki
Marketing Report is bij Ster Gouden Loeki. We spreken met Bas Verheijen, Chief Commercial Officer van HEMA. Samen met Hotel L'Amour wint HEMA voor het tweede jaar op rij de Gouden Loeki.
Bas Verheijen: "Wij zijn super blij en ook een beetje overdonderd. Wij konden ons niet voorstellen dat het publiek het ons voor het tweede jaar op rij zou gunnen om deze prijs te winnen."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Allianz Direct en Somention richten zich op GenZ met video’s
Met deze serie wil de verzekeraar jongeren bewust maken van het belang van verzekeren, op een manier die aansluit bij hun leefwereld.
Jeroen Oppatja Managing Director van VML Nederland
Oppatja is sinds tien jaar verbonden aan het bureau en was de afgelopen periode actief als Chief Operating Officer.
[Vacatures] Springbok zoekt een Digital Media Buyer
Springbok is per direct op zoek naar Digital Media Buyer - Den Bosch
Countdown to Cannes - Emily Oostveen, Crip
In the countdown to Cannes Lions, MarketingReport will be introducing you to the RA*W Summercourse 2025 delegation
[Vacancy] Scooperz has a position for Account Director EMEA
Scooperz is directly looking for Account Director EMEA - Breda
Gepubliceerd door: Bas Vlugt