awesome. agency scherpt positionering aan

Bureau kiest voor geïntegreerde contentaanpak met focus op resultaat

awesome. agency heeft zijn positionering aangescherpt. De focus ligt voortaan op contentontwikkeling en distributie met als doel concrete impact voor merken.

Het bureau heeft de eigen strategie en werkwijze tegen het licht gehouden. Dit resulteert in een aanpak waarin menselijke creativiteit en digitale technologie worden gecombineerd. awesome. agency maakt hiermee de stap van traditionele contentproductie naar een geïntegreerde en resultaatgerichte werkwijze.

Multidisciplinair team in Content Hub

De aanpak draait om het creëren van consistente merkverhalen in plaats van op zichzelf staande campagnes. Door creativiteit te combineren met kunstmatige intelligentie ontwikkelt het bureau visuele strategieën die gericht zijn op effectiviteit en meetbaarheid.

Onderdeel van de aangescherpte positionering is de lancering van de Content Hub: een team waarin strategie, creatie en distributie samenkomen. De samenstelling varieert van Gen Z-makers tot strategen en digital natives.

Vanja Mlinar, co-founder van awesome. agency: "De kracht zit in de combinatie: strategisch doordacht, creatief, scherp en ondersteund door slimme technologie."

Focus op storytelling en efficiënte samenwerking

Volgens Vanja Mlinar blijft storytelling een essentieel onderdeel van digitale communicatie: "Merken die short-form video en authenticiteit beheersen, domineren het digitale landschap. Goede content begint bij een goed verhaal – ongeacht het platform."

Ward van den Bosch, mede-oprichter van awesome. agency: "We werken lean en doelgericht. Geen overbodige meetings of kosten zonder meerwaarde. Klanten waarderen dat we meedenken én meedoen. We zijn geen afstandelijke agency, maar een energieke sparringpartner die zich écht verdiept in hun wereld."

De aangescherpte positionering is te zien op de vernieuwde website www.awesomeagency.nl, inclusief een update van de showreel.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

[The List] Pro Motion Film

25-11-2025 | 16:12:00
Pro Motion Film is een videopartner voor organisaties die meer willen dan een mooie video.

PEXI lanceert MCP-server voor AI-gestuurde campagnes

25-11-2025 | 16:02:00
De introductie volgt op de eerdere release van Adserver 2.0 voor selfservice-advertising.

Total Design ontwikkelt merkstrategie voor Future Up

25-11-2025 | 15:41:24
De naamswijziging markeert een nieuwe fase voor de organisatie die inzet op duurzaam en concurrerend ondernemen.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.