
ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie
ARTIS gaat samenwerken met creatief bureau UNLIKE om haar aanwezigheid op TikTok verder te ontwikkelen. Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.
De samenwerking richt zich op een community-gedreven aanpak waarin verhalen en missie centraal staan. In ARTIS schuilen talloze verhalen die passen bij het karakter en de waarden van het park.
Verhalen centraal in contentstrategie
Bobbie Reichenfeld, mediamarketeer bij ARTIS: "Samen met UNLIKE bouwen we aan een TikTok-community die laat zien waar ARTIS voor staat: het versterken van onze band met natuur, voor een leefbare toekomst voor iedereen."
De samenwerking benut de veelzijdigheid van ARTIS als inspiratiebron. Van de rijke historie van het park, het Groote Museum en Micropia tot thema’s als natuurbehoud, dierenwelzijn en duurzaamheid: elk onderwerp biedt kansen voor content die zowel educatief als vermakelijk is.
Jongeren bereiken met relevante verhalen
Bente van Deventer, Business Director bij UNLIKE: "ARTIS is een gedroomde klant: een merk met een rijk verleden, eindeloos veel verhalen en creatieve mogelijkheden. Alleen al in de kennis van de medewerkers schuilen zoveel inspirerende verhalen. Het maakt nieuwsgierig en dat is wat je wil."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ
Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro
The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money
Dawn maakt merkcampagne voor Exact
Fitzroy en Draft Digital bouwen aan merk Overstappen.nl
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen