
ARA ontwikkelt Jazeker-campagne voor De Hypotheker
ARA heeft samen met De Hypotheker een merkcampagne ontwikkeld waarin Jazeker wordt neergezet als antwoord op onzekerheid op de woningmarkt. De campagne toont hoe hypotheekadvies kan leiden tot meer zelfvertrouwen bij het kopen van een huis.
In de campagne staan twee vrouwen centraal die tijdens een bezichtiging het voortouw nemen, gewapend met een rolmaat en overtuiging. De boodschap: met het juiste advies sta je sterker.
Vertrouwen begint met goed advies
Miranda Berends, hoofd marketing & communicatie bij De Hypotheker: “De markt blijft uitdagend, maar biedt ook kansen, ook voor starters. Onze diensten en advies helpen hen om sterk in te stappen. Met meer dan 190 vestigingen hebben we de slagkracht van een nationale speler, gecombineerd met de persoonlijke aanpak van een lokale adviseur. Die boodschap wilden we op een jonge, zelfverzekerde manier overbrengen. Op een Jazekere manier, inderdaad.”
De Hypotheker wil met deze campagne herkenning creëren bij kopers die door de markt zijn gaan twijfelen.
ARA kiest voor zelfverzekerde toon
De campagne is ontwikkeld door ARA. Jimi de Groot, associate creative director: “Huizen zijn een hot topic. En communicatie rond hypotheken is verzadigd.” Lisa Winkel, ook associate creative director: “We focussen ons volledig op awareness. Samen met De Hypotheker kiezen we een zelfverzekerde toon – mét entertainmentwaarde. Zo snijden we door de ruis en blijven we top of mind.”
De tv-commercial is geregisseerd door Ivan Boljat en geproduceerd door 10/10. Voor de social video’s werkte ARA samen met Mamascreen.
Credits:
Klant: De Hypotheker | Eindverantwoordelijke klant: Sanne de Laat, Miranda Berends, Carina Kloet, Stephanie Wierdsma | Bureau: ARA Creative Agency | Account: Catherina Bostantzis
Creatie: Lisa Winkel, Jimi de Groot | Creative director: Lon de Grunt | Productie | Maatschappij: 10/10 | Regisseur: Ivan Boljat | Producer: Noa Lemaire | D.O.P.: Levien Priem | Editor: Daan Kouijzer | Grading: Wietse van Bezooijen | Audio: Studio Levalo
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Niet alles verandert
[Vacatures] ARA Creative Agency zoekt een Vormgever / DTP'er
Walibi Holland kiest voor ARA creative agency
ARA (TBWA) en KUBO introduceren CO2-negatieve tuinbouwkas
[Marketing Report TV] Paul Kroef over klantretentie en de rol van ARA voor de klant
Gepubliceerd door: Saskia van Weert