
Anne Stokvis over Holland & Barrett, SXSW London en Beyoncé
Marketing Report is op bezoek bij N=5. Wij spreken Executive Creative Director en Partner Anne Stokvis over onder meer de skincare-campagne van Holland & Barrett, SXSW London en Beyoncé.
Anne Stokvis: "Ik vind het allerleukst om naar buiten te kijken om te zien wat er gebeurt. Hoe bewegen mensen, wat gebeurt er in cultuur, entertainment en muziek - al die dingen die ons vormen. Alles wat we doen en kopen; het is een cultural act."
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
N=5 verbeeldt Auping Designed for Life
N=5 ontwikkelt campagne Dan is er Menzis
ICMA 2025 - Kraampje van Koophandel
ICMA 2025 - Holland & Barrett: Denk aan je brein
Holland & Barrett lanceert HormoonWijzer voor vrouwen+
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Bekende Nederlandse vrouwen delen ervaringen in TENA-campagne
Diggy Dex en nabestaanden brengen herinneringslied uit voor Monuta
[Vacatures] Mediahuis zoekt een Projectmanager
Intertoys lanceert Speelboek 2025 op kinderinitiatief
Tijjani Reijnders wordt gezicht van Rexona in Nederland
Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt