Ambassadors lanceert Duitse vestiging: Ambassadors Berlin

Ambassadors heeft een Duitse vestiging gelanceerd onder de noemer Ambassadors Berlin.

Het dochterbedrijf focust zich op VFX, CG en muziekcompositie en staat onder leiding van Bas Moonen (oprichter/VFX Supervisor) en Rachel Tauwnaar (Music Director).

Vóór deze overstap heeft Bas Moonen de VFX teams van Ambassadors in Amsterdam en New York geleid. Hij was de VFX supervisor van onder andere projecten als G-Star RAW's Wear your Denim Till the End, Lynk & Co - 96% en BMW's The XMinded.

Rachel Tauwnaar was de music supervisor voor internationale campagnes van onder andere Karl Lagerfeld, Nike, Schweppes en Warsteiner. In 2022 componeerde zij samen met Mark van Bruggen de muziek voor G-Star RAW - The Rhythm of Denim.

Het avontuur begon tijdens het Ciclope Festival in 2022. Tijdens een hotelontbijt waar Bas Moonen en Rachel Tauwnaar toevallig een tafel deelden, werd het idee van Ambassadors Berlin geboren.

Naast de specialisaties VFX, CG en muziek, werkt Ambassadors Berlijn nauw samen met het hoofdkantoor in Amsterdam aan een breed scala aan creatieve diensten. Daarbij gaat het om design & animatie, grading, muziek & geluid, sonic branding, AI-technologie, creatieve automation en workflow.

berlin.ambassadors.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

 

Lees ook:

KPN lanceert campagne met gezinsuitbreiding kat Louis: Hele Huis Happy

29-07-2024 | 09:00:00
KPN heeft een door Dentsu Creative ontwikkelde campagne gelanceerd waarin de kat Louis gezinsuitbreiding krijgt. Samen met drie kittens en zijn partner vormen zij een kattenfamilie in de KPN-campagne het hele huis happy

Marketing Report feliciteert alle partners met hun ADCN Lampen 2024

09-05-2024 | 15:14:00
TBWA\NEBOKO, Ambassadors, Amp.Amsterdam, DEPT, Cheil, Joe Public en N=5 wonnen of waren betrokken bij 45 lampen

100%, TBWA, Ambassadors en Wefilm grote winnaars Dutch Creativity Awards 2024

08-05-2024 | 23:23:00
100% en TBWA zijn bij de Dutch Creativity Awards 2024 dik in de prijzen gevallen. 100% viel het hardst in de prijzen en TBWA het meest

[Interview] Sanne Tolsma en Joost Haartsen over de fusie van Amp.Amsterdam en Ambassadors

20-02-2024 | 17:07:00
Ambassadors en Amp.Amsterdam zijn gefuseerd. We spreken Managing Director Sanne Tolsma en Chief Music Officer Joost Haartsen over deze fusie

Dentsu Creative, Wefilm en Amp.Amsterdam kandideren zichzelf met Stukje Van Mij film (KPN) voor grote prijzenwinnaar 2024

10-02-2024 | 15:09:00
Het is nog niet eens half februari en het kan heel goed zijn dat de grote prijswinnaar van dit jaar al bekend is: Stukje Van Mij
 

Gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.