
Alfred ontwikkelt campagne huismerk Lidl: Ik ga naar Lidl voor...
Alfred heeft een campagne ontwikkeld om het huismerk van Lidl extra onder de aandacht te brengen onder de noemer Ik ga naar Lidl voor….
Het gaat om twee campagnes waarin Bellarom Koffie en het groente en fruit van Lidl worden gepromoot. In de campagne vertellen fans wat hun favoriete product is.
Alfred won in november 2023 een door Lidl uitgezette pitch en heeft inmiddels een eerste campagne achter de rug.
ZIGT is bij de campagne betrokken als mediabureau.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Alfred ontwikkelt campagne voor Allianz Direct
Na eerdere campagnes met onder meer meeuwen en een eekhoorn, stelen dit keer alpaca’s de show.
Longlisten SAN ABC Accenten 2024
In de volgende fase beoordeelt de ABC jury de door de longlist kandidaten aangeleverde whitepapers.
Alfred creëert sprookjesachtige campagne voor Simpel
De campagne, ontwikkeld door Alfred International, maakt een knipoog naar het sprookje Rapunzel
Finalisten Gouden Loekie bekend
De strijd om de dertigste Ster Gouden Loeki is losgebarsten met de bekendmaking van de finalisten.
Jochem Bron stapt na 15 jaar over van Alfred naar Somention
Met ruim twintig jaar ervaring binnen de creatieve industrie, brengt de Client Service Director veel kennis en expertise mee.
Gepubliceerd door: David de Jong