Albert Heijn plaatst zonnebrandpalen door heel Nederland

Smeerkees en Albert Heijn werken samen aan zonbescherming

Albert Heijn vraagt deze lente extra aandacht voor zonnebescherming. De supermarktketen breidt het assortiment Care Sun uit en plaatst samen met Smeerkees zonnebrandpalen op diverse locaties in Nederland.

De smeerpalen zijn uitgerust met zonnebrand en voorzien van informatie over het belang van insmeren. Dermatoloog Sadhanna Badeloe sluit zich aan bij het team van AH Leefstijl om klanten te adviseren over huidverzorging en zonbescherming.

Gratis zonnebrand op drukbezochte locaties

Het aantal diagnoses huidkanker in Nederland neemt toe. Inmiddels krijgt één op de vijf Nederlanders deze diagnose. Om bewustwording te vergroten, worden in samenwerking met Smeerkees vijftien smeerpalen geplaatst, onder andere bij Palm Beach in Roermond, het Stadsstrand in Groningen en de Markthallen in Rotterdam.

Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising & formats bij Albert Heijn: "Het is en blijft belangrijk om je te beschermen tegen de zon. Wij helpen onze klanten met betaalbare producten hun huid goed te verzorgen en te beschermen. Zo bieden we toegankelijke opties binnen ons eigen merk Care, zoals een roll-on zonnebrand waarmee je kinderen makkelijker kunt insmeren."

Zonnebrandtips via QR-code en AH Leefstijl

Elke zonnebrandpaal bevat een QR-code die verwijst naar het AH Leefstijl domein. Hier deelt Sadhanna Badeloe tips over huidbescherming en de gevolgen van blootstelling aan de zon. Daarnaast kunnen klanten van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur contact opnemen met de gratis drogisterijlijn van AH Leefstijl voor extra advies.

De komende weken worden de zonnebrandpalen geplaatst op drukbezochte locaties in heel Nederland.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

ACE Social krijgt social media van Kruidvat onder beheer

03-07-2025 | 12:21:03
Naast de social media strategie werkt ACE Social ook samen met Kruidvat op het gebied van PR.

MediaMarkt kiest Serviceplan voor campagnes Benelux

03-07-2025 | 12:13:12
Het bureau ondersteunt de omnichannelstrategie van de retailer en levert creatieve concepten en productie op grote schaal.

DEPT en Otrium zetten AI-avatars in voor modevoorraad

01-07-2025 | 16:07:00
Met deze aanpak wil Otrium de kans vergroten dat alle kledingstukken alsnog worden verkocht.

Hoe Nederland kiest, koopt en kookt: 3 inzichten

19-06-2025 | 14:27:14
Waarom kiezen ze voor een bepaalde winkel of juist voor een specifiek product?

Creative Gym en AH starten Boosting Retail Creativity programma

17-06-2025 | 08:00:00
In interactieve sessies krijgen deelnemers handvatten om de creatieve kwaliteit van campagnes te verbeteren.

Gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.