Albert Heijn plaatst zonnebrandpalen door heel Nederland

Smeerkees en Albert Heijn werken samen aan zonbescherming

Albert Heijn vraagt deze lente extra aandacht voor zonnebescherming. De supermarktketen breidt het assortiment Care Sun uit en plaatst samen met Smeerkees zonnebrandpalen op diverse locaties in Nederland.

De smeerpalen zijn uitgerust met zonnebrand en voorzien van informatie over het belang van insmeren. Dermatoloog Sadhanna Badeloe sluit zich aan bij het team van AH Leefstijl om klanten te adviseren over huidverzorging en zonbescherming.

Gratis zonnebrand op drukbezochte locaties

Het aantal diagnoses huidkanker in Nederland neemt toe. Inmiddels krijgt één op de vijf Nederlanders deze diagnose. Om bewustwording te vergroten, worden in samenwerking met Smeerkees vijftien smeerpalen geplaatst, onder andere bij Palm Beach in Roermond, het Stadsstrand in Groningen en de Markthallen in Rotterdam.

Constantijn Ninck Blok, directeur merchandising & formats bij Albert Heijn: "Het is en blijft belangrijk om je te beschermen tegen de zon. Wij helpen onze klanten met betaalbare producten hun huid goed te verzorgen en te beschermen. Zo bieden we toegankelijke opties binnen ons eigen merk Care, zoals een roll-on zonnebrand waarmee je kinderen makkelijker kunt insmeren."

Zonnebrandtips via QR-code en AH Leefstijl

Elke zonnebrandpaal bevat een QR-code die verwijst naar het AH Leefstijl domein. Hier deelt Sadhanna Badeloe tips over huidbescherming en de gevolgen van blootstelling aan de zon. Daarnaast kunnen klanten van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur contact opnemen met de gratis drogisterijlijn van AH Leefstijl voor extra advies.

De komende weken worden de zonnebrandpalen geplaatst op drukbezochte locaties in heel Nederland.

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Case: M18% brandlift voor Austria Tourism

13-10-2025 | 09:34:59
Austria Tourism wilde het unieke Lebensgefühl van de Oostenrijkse wintersportgebieden onder de aandacht brengen bij Nederlandse wintersportliefhebbers.

Serviceplan en MediaMarkt starten gezamenlijke merkcampagne

06-10-2025 | 15:15:00
MediaMarkt start een nieuwe fase in de merkcampagnes met een creatieve interpretatie van de bekende pay-off Ik ben toch niet gek.

mJourney lanceert whitepaper over toekomst fysieke retail

03-10-2025 | 10:51:58
Het document laat zien hoe locatie-intelligentie, data en technologie fysieke winkels een strategische rol geven in het medialandschap.

Inzichten in het koopgedrag van de Nederlandse consument

03-10-2025 | 08:00:00
DPG Media onderzocht samen met Panel Inzicht het koopgedrag van 1000 Nederlanders. Ze keken naar hoe duurzaamheid, prijs en digitale winkelervaringen

Havas en Bolletje lanceren kruidnootburger als foodtrend

02-10-2025 | 16:30:00
De lancering is onderdeel van een campagne die inspeelt op de trend van onverwachte smaakcombinaties.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.