ADsterdam Creativity Festival maakt programma bekend

De volledige line-up van het ADsterdam Creativity Festival is bekendgemaakt. Het evenement vindt op 27 juni plaats bij LIEF in Sloterdijk Amsterdam en wordt georganiseerd door Publicis Groupe, in samenwerking met ADCN en Soundsright. De derde editie biedt een programma met talks, panels en muziek voor professionals uit de creatieve industrie.

Sprekers uit sport, technologie en mode

Op het programma staan onder anderen Dinesh Sonak van Creative Gym en Edson Sabajo, oprichter van kledingmerk Patta. Zij bespreken hoe muziek en sport kunnen bijdragen aan creatieve ontwikkeling. Tim Slot van AFC Ajax deelt zijn visie op merkstrategie en publieksbetrokkenheid.

Ook het gebruik van kunstmatige intelligentie binnen de creatieve sector krijgt aandacht. Medusa Medusa presenteert hun werk als AI-kunstenaars, terwijl Selim Ünlüsoy van LePub Milaan de impact van AI-technologieën bespreekt. Jérémie Amram van TikTok leidt een panel over community building op het platform, samen met jong creatief talent.

Digitalisering en inclusie

Borre Akkersdijk van BYBORRE gaat in op digitalisering binnen de textielsector. Omek organiseert een panel over inclusie in de creatieve industrie, met diverse sprekers die hun ervaringen delen.

In samenwerking met YoungDogs en Baskèts is er een sessie voor jong creatief talent, waarin wordt besproken hoe merken een springplank kunnen vormen voor creatieve carrières.

Muziek op het programma

Het muziekprogramma wordt mede mogelijk gemaakt door Soundsright. Producer en performer Jack Shore verzorgt een optreden. Zijn muziek is bekend van festivals als Paaspop en Hullabaloo.

Nusantara Beat, een band met wortels in de Indonesische muziekcultuur, brengt een mix van traditionele klanken en moderne invloeden. Ze traden eerder op bij onder andere Dekmantel en Lowlands.

Anouk Facee Schaeffer, initiatiefnemer van Publicis Groupe NL: "Na twee vette edities kijken we heel erg uit naar de derde editie. We hebben nu sprekers staan die al 2 jaar op de wishlist stonden en qua muzikaal programma belooft het naast inspirerend ook een hele gezellige dag te worden voor de industrie. We hopen met het brede programma een grote groep aan te kunnen spreken uit de media, creatieve of evenementenindustrie doordat we op fashion, sports, AI., diversity & inclusion, sustainability, new media het gesprek aangaan. Doordat de ticketprijzen ten opzichte van veel andere events bijzonder laag zijn, hopen we ook de nieuwe generaties te ontvangen op ons festival. Er is ook veel liefde gestoken in het randprogramma met een curated market, Yusu coffee, 3D printing en meer."

Meer informatie en tickets zijn beschikbaar via de website van het festival.

www.ADsterdamFestival.com

www.publicisgroupe.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Heineken zet rode ster op groene daken voor verbinding

30-09-2025 | 11:27:00
Daarmee wil Heineken het spanningsveld doorbreken waarin moderne steden wel zijn gebouwd voor verbinding

Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight

30-09-2025 | 08:42:00
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.

Publicis Groupe neemt digitaal bureau Chain Reaction over

25-09-2025 | 12:20:18
Daarmee breidt het zijn expertise uit op het gebied van performance marketing, content en experience design in de regio

Publicis: Meerderheid staat open voor inclusieve reclame

17-09-2025 | 09:45:59
Publicis Groupe NL presenteert de tweede editie van het Brands, Pride & Advertising-onderzoek.

Tanya Leedekerken start bij Boomerang

11-09-2025 | 09:10:44
Zij treedt toe tot het Executive Committee van Publicis Groupe Netherlands en rapporteert in haar rol aan Isabelle Dacz


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Zuivelhoeve kiest Creative Media Network als bureau

01-10-2025 | 11:24:00
Zuivelhoeve heeft na een bureaukeuze Creative Media Network (CMN) aangesteld voor de ontwikkeling en productie van marketingcampagnes.

Wehkamp kiest na pitch voor Dawn

01-10-2025 | 10:00:00
Wehkamp heeft na een landelijke pitch gekozen voor bureau Dawn. Het resultaat is een merkplatform met de pay-off Altijd Wehkamp. Sinds 1952.

Salsa Shop kiest New Story als digitaal bureau

30-09-2025 | 18:18:00
Met plannen voor uitbreiding in Nederland en daarbuiten wil Salsa Shop zijn digitale fundament versterken

The Kitchen, Dentsu en PRSSKD werken samen aan Heinz-campagne

30-09-2025 | 17:42:00
Heinz mengt zich de komende weken in de campagnekoorts met het grote Friet vs. Patat debat 2025.

mønaerk produceert Organic-campagne voor Prominent

30-09-2025 | 16:14:37
Prominent zet rust en zitcomfort centraal tijdens de woonmaand en presenteert de Organic collectie.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.