ADNIGHT breidt verder uit: na Brussel ook Londen

ADNIGHT zal op 8 mei 2025 voor het eerst in Londen plaatsvinden. Kort na de aankondiging van ADNIGHT Brussel op 3 april 2025 breidt de organisatie nu ook uit naar de Europese hoofdstad van de reclame.

In tegenstelling tot andere industrie-evenementen en conferenties, biedt het de mogelijkheid voor marketeers, talent en vakgenoten om een kijkje te nemen binnen de muren van echte bureaus. De formule brengt sinds 2016 jaarlijks 6000 bezoekers naar Amsterdam.

Denise Willigers, oprichter van ADNIGHT: "Gesprekken met Londense bureaus en partners lopen al langer en de reacties zijn heel positief. Maar de wensen en uitdagingen hier zijn anders dan in Amsterdam. Met een lokaal team van mensen uit de industrie spelen we in op de specifieke wensen van de Londense markt.”

Zo concentreert ADNIGHT zich in Londen meer op hubs waar veel bureaus geconcentreerd zijn, zoals Central London, East London, Southwark en Soho. Dit om reistijden in de stad tot een minimum te beperken. Ook zal de avond op een donderdag plaatsvinden om beter aan te sluiten bij de Londense kantoorcultuur, waar de meeste mensen van dinsdag tot en met donderdag op kantoor werken.

De kaartverkoop voor ADNIGHT Londen gaat in februari 2025 van start.

Foto: Jitske Nap

www.adnight.nl

www.adnight.co.uk

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

W+K x ADNIGHT | GEDOGEN+Amsterdam Core

08-10-2025 | 08:42:14
Wieden+Kennedy Amsterdam presenteert tijdens ADNIGHT de tentoonstelling GEDOGEN+Amsterdam Core.

Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight

30-09-2025 | 08:42:00
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.

ADNIGHT start met Marketing Talks voor marketeers

22-09-2025 | 15:47:49
Deze mini-conferentie brengt een reeks presentaties over branding, creativiteit en de samenwerking tussen merken en bureaus.

SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline

19-09-2025 | 09:04:00
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.

ALFRED x ADNIGHT | Vrienden van Alfred Live

17-09-2025 | 11:08:44
Join us for drinks, dancing, and good vibes, while also diving deeper into the big questions of creativity today

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

StudioM lanceert KNVB x Eurojackpot-campagne Mr. Beker

04-11-2025 | 14:26:00
De samenwerking viert de charme van de Eurojackpot KNVB Beker en positioneert Eurojackpot als naamgever van het toernooi.

DDB en Transavia lanceren platform: Niet normaal gewoon

04-11-2025 | 11:00:00
Na een gewonnen pitch eerder dit jaar presenteert DDB Amsterdam het merkplatform voor Transavia: Niet normaal gewoon

Twenty Two ontwikkelt wervingscampagne PostNL

04-11-2025 | 10:16:00
De campagne is bedoeld om post- en pakketbezorgers aan te trekken en laat zien hoe de functie kan passen bij uiteenlopende levensfasen en situaties.

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.