
Adnight 2024 Report!
O. My. God, ADNIGHT 2024! We mogen weer los!
Afgelopen jaren ging ik alleen op pad maar dit jaar gaat voor extra plezier onze redacteur Daan Dekkers mee. Qua leeftijd sluit hij ook beter aan bij het ADNIGHT geweld dus nog leuker.
Publicis | Boomerang
De eerste stop is bij Publicis Media en Boomerang in Amsterdam Noord. Daar spreken we Marc Verschoor, CEO van Publicis Media. Hij vertelt over hun niet aflatende honger naar talent.
We vallen bij Boomerang in een typische AGNIGHT activiteit: talent krijgt volop de gelegenheid zichzelf te pitchen. Komt maar op!
Ace
Door naar de Houthavens, waar we als eerste binnenlopen bij Ace. Wie Ace zegt, zegt Rogier IJzermans. Daar is ie al!
Serviceplan | Mediaplus
Next stop: Serviceplan en Mediaplus. Een fijn welkom: we worden uitgenodigd voor de Indische rijsttafel. We spreken Menno Westinga, managing director van Mediaplus.
De avond valt en bij Serviceplan & Mediaplus wordt de dansvloer al opgewarmd.
Monks
Door naar Monks! Daar geraken we in een talk over - hoe kan het ook anders? - dat waar iedereen vanavond de mond vol van heeft: Artificial Intelligence (de buik nog niet maar dat kan nooit lang duren. Had je al door dat AI het vak van webdeveloper al bijna van de aardbodem heeft geveegd? Code schrijven? Duhhh...).
Ach, nu we er toch zijn doen we ook meteen Main Monk Victor Knaap, die zowaar een Oscar winnaar on stage heeft. Super interesting, I tell you!
TBWA\NEBOKO | Alfred | DEPT
Tegen de tijd dat we in het Schinkel kwartier aankomen, is het gedaan met de talks en wordt er louter nog gefeest. En vrij serieus ook.
We dompelen ons nog even in de feestjes van TBWA\NEBOKO (Hi Rik en Mohammad!), Alfred (Hoi Yvette en Paul!) en DEPT voor dat wij supercharged huiswaarts keren.
Lang leve ADNIGHT!
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Lara Sari uitgeroepen tot Rotterdam Creative Talent 2025
ADNIGHT groeit verder met partners en programma’s
Brussel viert creatieve industrie met ADNIGHT BLX
Brussels Unlocked combineert oude wijsheden met innovatie
If you’re going to shoot for the moon, better use a Raygun!
Gepubliceerd door: Bas Vlugt