Adnight 2024 Report!

O. My. God, ADNIGHT 2024! We mogen weer los!

Afgelopen jaren ging ik alleen op pad maar dit jaar gaat voor extra plezier onze redacteur Daan Dekkers mee. Qua leeftijd sluit hij ook beter aan bij het ADNIGHT geweld dus nog leuker.

Publicis | Boomerang

De eerste stop is bij Publicis Media en Boomerang in Amsterdam Noord. Daar spreken we Marc Verschoor, CEO van Publicis Media. Hij vertelt over hun niet aflatende honger naar talent.

We vallen bij Boomerang in een typische AGNIGHT activiteit: talent krijgt volop de gelegenheid zichzelf te pitchen. Komt maar op!

Ace

Door naar de Houthavens, waar we als eerste binnenlopen bij Ace. Wie Ace zegt, zegt Rogier IJzermans. Daar is ie al!

Serviceplan | Mediaplus

Next stop: Serviceplan en Mediaplus. Een fijn welkom: we worden uitgenodigd voor de Indische rijsttafel. We spreken Menno Westinga, managing director van Mediaplus.

De avond valt en bij Serviceplan & Mediaplus wordt de dansvloer al opgewarmd.

Monks

Door naar Monks! Daar geraken we in een talk over - hoe kan het ook anders? - dat waar iedereen vanavond de mond vol van heeft: Artificial Intelligence (de buik nog niet maar dat kan nooit lang duren. Had je al door dat AI het vak van webdeveloper al bijna van de aardbodem heeft geveegd? Code schrijven? Duhhh...).

Ach, nu we er toch zijn doen we ook meteen Main Monk Victor Knaap, die zowaar een Oscar winnaar on stage heeft. Super interesting, I tell you!

TBWA\NEBOKO | Alfred | DEPT

Tegen de tijd dat we in het Schinkel kwartier aankomen, is het gedaan met de talks en wordt er louter nog gefeest. En vrij serieus ook.

We dompelen ons nog even in de feestjes van TBWA\NEBOKO (Hi Rik en Mohammad!), Alfred (Hoi Yvette en Paul!) en DEPT voor dat wij supercharged huiswaarts keren.

Lang leve ADNIGHT!

 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




 

Lees ook:

W+K x ADNIGHT | GEDOGEN+Amsterdam Core

08-10-2025 | 08:42:14
Wieden+Kennedy Amsterdam presenteert tijdens ADNIGHT de tentoonstelling GEDOGEN+Amsterdam Core.

Boomerang zet mentale gezondheid centraal op Adnight

30-09-2025 | 08:42:00
Het programma onderzoekt thema’s als creativiteit onder druk, inclusiviteit in media en authentieke representatie in campagnes.

ADNIGHT start met Marketing Talks voor marketeers

22-09-2025 | 15:47:49
Deze mini-conferentie brengt een reeks presentaties over branding, creativiteit en de samenwerking tussen merken en bureaus.

SERVICEPLAN x ADNIGHT | The Deadline

19-09-2025 | 09:04:00
Tijdens deze editie van Adnight duikt Serviceplan Amsterdam dieper in het omgaan met deadlines en stress op de werkvloer.

ALFRED x ADNIGHT | Vrienden van Alfred Live

17-09-2025 | 11:08:44
Join us for drinks, dancing, and good vibes, while also diving deeper into the big questions of creativity today
 

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ARTIS werkt met UNLIKE aan TikTok-strategie

15-10-2025 | 12:35:54
Met deze samenwerking wil het dierenpark zich duurzaam positioneren op het platform, met content die aansluit bij de leefwereld van jongeren.

Havas Lemz ontwikkelt Doe je Updates-campagne voor EZ

15-10-2025 | 10:02:00
Cybercrime treft inmiddels bijna iedereen. Driekwart van de Nederlanders kreeg het afgelopen jaar te maken met online criminaliteit.

Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch van Makro

14-10-2025 | 17:39:00
Beide bureaus, onderdeel van IPG Mediabrands, worden verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een gezamenlijke media- en creatiestrategie.

The Family ontwikkelt ledenwervingscampagne Follow The Money

14-10-2025 | 17:25:00
De campagne vormt het begin van een grotere serie gericht op ledenwerving en benadrukt dat het platform streeft naar 100.000 leden, het aantal dat nodig is om een krachtig tegenwicht te vormen tegen invloedrijke machtsposities in Nederland.

Dawn maakt merkcampagne voor Exact

14-10-2025 | 10:10:00
In de uitrol positioneert Exact zijn bedrijfssoftware als rustpunt in de hectiek van alledaags werk.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.