AD mediapartner van het EK Zaalvoetbal

AD is oficieel mediapartner geworden van UEFA Futsal EURO 2022, oftewel het EK Zaalvoetbal. Met de samenwerking willen AD en UEFA zaalvoetbal, internationaal bekend als Futsal, onder de aandacht brengen bij het grote publiek. In Nederland spelen ongeveer 300.000 mensen regelmatig een potje zaalvoetbal.

Rhian Ket, partnership manager voor het AD bij DPG Media: “AD Sportwereld is de nummer 1 sportkrant van Nederland. We laten 24 uur per dag, 365 dagen in het jaar sport zien; via geschreven artikelen, video’s en podcasts. De regiotitels meegerekend bereiken we daarmee zo’n 1 miljoen abonnees en dagelijks meer dan 3,5 miljoenen unieke online bezoekers. We hebben er hierdoor alle vertrouwen in dat we ervoor kunnen zorgen dat Futsal op de kaart gezet wordt en onze lezers en bezoekers de sport met belangstelling zullen gaan volgen, en we al bestaande Futsal fans uitstekend kunnen gaan bedienen en voorzien in hun interesse.”

Gijs de Jong, secretaris generaal KNVB en toernooidirecteur UEFA Futsal EURO 2022: “Ik ben blij met dit partnership, omdat we op deze manier het toernooi nog meer onder de aandacht kunnen brengen. We werken vanuit de KNVB al langere tijd samen met AD en het is mooi dat we de samenwerking deze winter uit kunnen breiden tijdens het EK Futsal. De sport verdient meer aandacht.”

Bij het EK Futsal 2022 doen er zestien landen mee aan het Europese eindtoernooi. Vanaf 19 januari 2022 gaat de bal 32 wedstrijden rollen in de Ziggo Dome (Amsterdam) en MartiniPlaza (Groningen). 

www.kvnb.nl
www.ad.nl
www.dpgmedia.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.

DEPT ontwikkelt More Time for Life-campagne voor Brother

17-09-2025 | 15:28:51
Brother is een Europese campagne gestart in vijftien landen om zijn inkjetprinters voor kleine bedrijven en thuiskantoren te promoten.

SuperRebel ontwikkelt website voor MP Motorsport

17-09-2025 | 10:47:38
Het platform staat volledig in het teken van Accelerating Talent, de ambitie van het team om jong racetalent te begeleiden van karting tot Formule 2
 

Dit artikel is gepubliceerd door: David de Jong

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.