
ACE Social ontwikkelt social strategie voor Avis
Autoverhuurbedrijf Avis heeft ACE Social geselecteerd voor de strategische en creatieve invulling van de social media campagnes. Het bureau gaat content ontwikkelen die aansluit bij de Nederlandse cultuur en Avis moet positioneren als een opvallende speler binnen de categorie.
De aanpak richt zich op het bouwen van een social media account dat herkenbaar en aantrekkelijk is voor het Nederlandse publiek. De focus ligt op content die verrast, aanspreekt en interactie uitlokt.
Samenwerking gericht op zichtbaarheid en engagement
Wietske Aaftink, marketingmanager bij Avis: "We zijn een samenwerking met ACE aangegaan vanwege hun aanstekelijke enthousiasme en hun onderscheidende visie. Ze durven buiten de box te denken en op strategisch vlak een positie in te nemen. We zijn ervan overtuigd dat we met deze samenwerking waarde kunnen toevoegen en onze zichtbaarheid kunnen verbeteren op social media. We kijken er naar uit om met ACE aan de slag te gaan!"
Tibor van Ginkel, Creative Director bij ACE Social: "Avis had een unieke invalshoek op social nodig, iets dat waarde toevoegt en hen ‘fun to follow’ maakt. Ook op die dagen dat de doelgroep géén huurauto nodig heeft."
De eerste campagne vanuit de samenwerking wordt binnenkort gelanceerd.
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
[Vacatures] ACE zoekt een IT Manager
ESN lanceert sportvoedingslijn bij Albert Heijn
Vodafone zet Parascroll met zonnepanelen op het strand
ACE haalt Nina Mispelblom Beyer en Hannah Sterke binnen
Dorien Kuiken Head of PR bij ACE
Volg Marketing Report op LinkedIn!
Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief
Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List
Lees ook:
Guerrilla-actie van Cogonez zet haven centraal tijdens SAIL
Natwerk lanceert BiFi Chicken-campagne in Duitsland
GoSpooky en Etos koppelen Insta-mijlpaal aan luierdonatie
ACM start campagne over rechten gebruikers online platforms
Finally an Agency brengt Share a Coke van Coca-Cola tot leven met OOH specials
Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen