ACE Social ontwikkelt social strategie voor Avis

Autoverhuurbedrijf Avis heeft ACE Social geselecteerd voor de strategische en creatieve invulling van de social media campagnes. Het bureau gaat content ontwikkelen die aansluit bij de Nederlandse cultuur en Avis moet positioneren als een opvallende speler binnen de categorie.

De aanpak richt zich op het bouwen van een social media account dat herkenbaar en aantrekkelijk is voor het Nederlandse publiek. De focus ligt op content die verrast, aanspreekt en interactie uitlokt.

Samenwerking gericht op zichtbaarheid en engagement

Wietske Aaftink, marketingmanager bij Avis: "We zijn een samenwerking met ACE aangegaan vanwege hun aanstekelijke enthousiasme en hun onderscheidende visie. Ze durven buiten de box te denken en op strategisch vlak een positie in te nemen. We zijn ervan overtuigd dat we met deze samenwerking waarde kunnen toevoegen en onze zichtbaarheid kunnen verbeteren op social media. We kijken er naar uit om met ACE aan de slag te gaan!"

Tibor van Ginkel, Creative Director bij ACE Social: "Avis had een unieke invalshoek op social nodig, iets dat waarde toevoegt en hen ‘fun to follow’ maakt. Ook op die dagen dat de doelgroep géén huurauto nodig heeft."

De eerste campagne vanuit de samenwerking wordt binnenkort gelanceerd.

www.ace.nl

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List




Lees ook:

Suite Rouge ontwikkelt kerstcommercial Kruidvat

06-12-2025 | 01:04:00
Kruidvat lanceert een door Suit Rouge (een label van Hotel L’Amour) ontwikkelde kerstcampagne waarin de kracht van liefde en verbondenheid centraal staan

Guerrilla-actie fritz-kola stelt grote verpakkingen ter discussie

01-12-2025 | 11:22:23
De kern van de boodschap: je kunt 30 liter kola per dag drinken – maar alleen als je zo groot bent als de A’DAM Toren.

ACE benoemt Head of Productions en Client Service Director

11-11-2025 | 14:43:40
Met hun komst legt het bureau extra nadruk op creatieve productie en het verder uitbouwen van partnerships met opdrachtgevers.

ParkinsonNL gaat verder als ParkinsonNederland

06-11-2025 | 10:11:39
Met de naamswijziging wil ParkinsonNederland nog duidelijker maken dat parkinson een kwestie is die heel Nederland aangaat.

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Marketing Week] Bob Koigi: marketeers verhogen digitale bestedingen in 2026

12-12-2025 | 12:00:24
Flexibiliteit in budgetten staat daarbij centraal: 85 procent verwacht ook in 2026 tussentijdse bijstellingen.

Fightclub zet mens centraal in campagne Hulphond Nederland

12-12-2025 | 09:19:11
De campagne laat zien wat hulphonden betekenen voor mensen die dagelijks leven met PTSS, epilepsie of andere beperkingen.

[Vacancy] Cheil Benelux has a position for Medior Strategist / Strategy Manager

12-12-2025 | 08:53:00
Cheil Benelux is directly looking for Medior Strategist / Strategy Manager - Hybrid | Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior PR & Events Manager

12-12-2025 | 08:02:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior PR & Events manager - Fulltime · Amsterdam

[Vacatures] AndAgency Amsterdam zoekt een Senior Paid Social Specialist

12-12-2025 | 07:47:00
AndAgency Amsterdam is per direct op zoek naar Senior Paid Social Specialist - Fulltime · Amsterdam
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.