ACE benoemt Head of Productions en Client Service Director

ACE breidt het team uit met Kirsten van den Berg als Head of Productions en Simone Ottenbros als Client Service Director. Met hun komst legt het bureau extra nadruk op creatieve productie en het verder uitbouwen van partnerships met opdrachtgevers.

Ze gaan werken voor merken als ABN AMRO, Rijksmuseum, Natuurmonumenten en HAK.

Ervaring in productie en client service

Kirsten van den Berg, eerder actief bij DDB, 180 Amsterdam en J. Walter Thompson, brengt ruim 15 jaar productie-ervaring mee, zowel nationaal als internationaal. Zij staat bekend om haar positieve energie, sterke klantrelaties en probleemoplossend vermogen. Kirsten van den Berg, Head of Productions: "Productie is geen sluitstuk, maar een creatieve motor."

Simone Ottenbros, voormalig MT-lid bij Energize en met ervaring bij Saatchi & Saatchi, combineert strategisch inzicht met een verbindende manier van werken. 

Focus op groei van merken en relaties

Managing Director Barbara Bijlard ziet de komst van beide professionals als een versterking van de koers van ACE. "Kirsten en Simone zijn precies het type talent dat ACE definieert: ervaren, culture-savvy en gedreven om merken te laten groeien, met creativiteit als versneller. We zijn blij dat we deze talenten aan ons bureau hebben kunnen binden."

www.ace.nl

 


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

ParkinsonNL gaat verder als ParkinsonNederland

06-11-2025 | 10:11:39
Met de naamswijziging wil ParkinsonNederland nog duidelijker maken dat parkinson een kwestie is die heel Nederland aangaat.

Monks ontwikkelt Veerkracht-campagne voor Pink Ribbon

28-10-2025 | 17:25:00
Kleine gebaren zijn nooit echt klein. Een berichtje, een knuffel, een herinnering of een cadeautje: ze brengen steun, hoop en bouwen veerkracht, in de ander en in onszelf.

ACE lead agency Hersenstichting

21-10-2025 | 11:32:00
Het bureau wordt strategisch en creatief partner om het merk te versterken en hersengezondheid breder onder de aandacht te brengen

Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day

10-10-2025 | 15:37:02
Schiphol introduceert nieuwe merkidentiteit: Today is the day. Betrokken bureaus zijn Eastwood Brand Consultancy, Thonik en ACE

Nick Toet ontwikkelt Nick’s Noedels voor La Place

09-10-2025 | 10:32:00
La Place en Nick Toet sloegen de handen ineen om een gerecht te ontwikkelen dat niet alleen vers en gezond is, maar écht in de smaak valt bij kinderen
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.