Ablestar ontwikkelt merkstrategie voor Miron Glass

Miron Glass heeft strategiebureau Ablestar aangesteld voor de ontwikkeling van de internationale merkstrategie en positionering. Het bureau gaat aan de slag met een traject dat gericht is op versterking van de wereldwijde merkpositie van de verpakkingsproducent.

Miron Glass levert violetglazen verpakkingen aan sectoren als cosmetica, farmacie, voeding en wellness. Het bedrijf is actief in meer dan tachtig landen, met kantoren in Europa en de Verenigde Staten.

Internationaal positioneringstraject voor violetglasproducent

Ablestar begeleidt het strategische traject via een reeks workshops. Doel is om de positionering van Miron Glass verder aan te scherpen en een strategie te ontwikkelen die aansluit bij de wereldwijde ambities van het bedrijf.

Michel van Velde, medeoprichter van Ablestar: "Wereldwijd is er een groeiende vraag naar hoogwaardige en duurzame verpakkingsoplossingen. Miron Glass, als alternatief voor plastic, speelt hier op in. Ablestar helpt naast merkstrategie ook om nieuwe proposities te ontwikkelen en het merk Miron Glass nog sterker in de markt positioneren."

www.ablestar.nl 

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List

Lees ook:

ACE haalt Nina Mispelblom Beyer en Hannah Sterke binnen

14-08-2025 | 09:59:00
Na pitchsuccessen voor onder andere Schiphol, HAK, CZ, Samsung en Thuisbezorgd.nl wil ACE zijn positie als lead agency voor moderne merken versterken.

[Vacatures] The Invaders zoekt een Account Director / Operations Manager

13-08-2025 | 10:48:00
The Invaders is per direct op zoek naar Account Director / Operations Manager

[Vacatures] The Invaders zoekt een Campaign Lead

13-08-2025 | 10:32:00
The Invaders is per direct op zoek naar een Campaign Lead 

[Vacatures] Cheil Benelux zoekt een Jr. Project Manager

13-08-2025 | 09:35:00
Cheil Benelux is per direct op zoek naar Jr. Project Manager - Fulltime - Amsterdam

Antal van Pelt: Merkstrategie & de pijnlijke waarheid

12-08-2025 | 10:02:00
Marketing Mores – een maandelijkse column over de ongeschreven regels, gebruiken en cultuur van de branche. In deze editie vertelt Antal van Pelt over de typische gebruiken en verschijnselen van ons vak en de branche.

Gepubliceerd door: Lieselot Berentzen

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.