Aanstekelijk ontwikkelt campagne: Het is Karvan Cévitime!

Karvan Cévitam heeft een zomerse campagne gelanceerd waarin buiten spelende kinderen centraal staan, met als slogan: Het is Karvan Cévitime! De campagne, ondersteund door een aanstekelijke rap, vangt de essentie van het plezier dat Karvan Cévitam brengt. Het concept en de uitwerking van de campagne zijn in samenwerking met creatief bureau Aanstekelijk tot stand gekomen.

Deze zomer richt de campagne zich op alle online kanalen en online video's, waarbij de nadruk ligt op het plezier en de verfrissing die Karvan Cévitam biedt tijdens warme dagen.

Credits:

Marketing Karvan Cévitam: Laurens Noten, Boaz Disselkoen & Jens Peters | Concept & Creatie: Aanstekelijk | Director: Neal Kok | Producer: Marlon van der Strigt | DOP: Richard Spierings  | Gaffer: Maarten Rijnbeek | Art: Jurian Vermoolen & Daan Croonenberg | Edit: Bas Burggraaff | VFX supervisor: Gisco Spijkerman | Music: Yellowbloom | Grade: Koert van der Ploeg

www.aanstekelijk.nl

www.kraftheinz.com

 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:



 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

INDIE bouwt voort op OH YEAH-campagne voor Vodafone

23-10-2025 | 17:42:00
Iedereen die sinds 8 september 2022 een telefoon direct bij Vodafone heeft gekocht, ontvangt tot 3 jaar gratis Batterij Garantie.

FCB ontwikkelt Pets Know Best-campagne voor Purina PRO PLAN

23-10-2025 | 15:37:00
De campagne is gebaseerd op een herkenbaar inzicht: huisdieren lijken een gezondere levenshouding te hebben dan veel mensen en weten vaak wat goed voor ons is.

Hotel L’Amour en Jumbo introduceren de campagne: Prijzenstorm

23-10-2025 | 12:03:00
Jumbo Supermarkten is gestart met de campagne Prijzenstorm, ontwikkeld door Hotel L’Amour. De actie speelt in op het herfstseizoen

TomTom brengt Tom by TomTom en campagne Good Drivers Only

23-10-2025 | 09:06:17
De introductie wordt ondersteund door de merkcampagne Good Drivers Only, ontwikkeld door Preacher Amsterdam.

Thuiswinkel.org en True Ideas samen tegen online aankoopfraude

21-10-2025 | 18:20:00
Omdat nepwebshops steeds professioneler worden, lanceert Thuiswinkel.org de bewustwordingscampagne Neem geen risico. Check het logo.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Daan Dekkers

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.