[MarketingReport Radio] Anoeshka Harpal over mobile advertising via Locala voor meer winkelbezoek

Anoeshka Harpal is Sales Director en Co-leader Diversity, Equity and Inclusion bij Locala, het bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in het aantrekken van klanten door restaurants en winkels. Te gast bij Marketing Report op New Business Radio vertelt ze over de werkwijze van Locala.

Anoeshka Harpal: “Sinds kort is Locala actief in Nederland. Op een moment dat een adverteerder meer bezoekers wil voor de fysieke winkel, restaurant of bijvoorbeeld autobedrijf bellen ze ons. 85 procent van de aankopen wordt namelijk nog in fysieke winkels gedaan. Op het moment dat een consument toestemming geeft aan apps dat ze zijn locatie mogen delen, kunnen wij mobiele devices dus tracken en hebben we first-party locatiegegevens. Aan de hand daarvan kunnen wij de juiste doelgroep op de juiste plek bereiken via gerichte mobile advertising.”

Luister dit interessante interview hier:

Luister hier de volledige radio-uitzending van 20 december 2022 terug:

Marketing Report Radio is een initiatief van Media Meetings & Magazines en Mediabureau ZIGT en wordt mede mogelijk gemaakt door De Combinatie van Factoren.

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA.

www.dcvf.nl


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Bob Koigi: Creators leiden marketinginvesteringen

19-09-2025 | 09:26:39
CMO's wedden erop dat de geloofwaardigheid en het bereik van creators merkwaarde, handel en loyaliteit effectiever zullen opleveren dan traditionele media.

Innocent en DCVF zetten superscanner opnieuw in

18-09-2025 | 15:46:00
Innocent en bureau DCVF hebben de superscanner ontwikkeld: een activatie die voorbijgangers koppelt aan een passende super smoothie

Ministerie en Monks starten campagne Blijf in beeld

18-09-2025 | 13:11:02
Het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties (BZK) start samen met bureau Monks de campagne Blijf in beeld

[Vacancy] Initiative has a position for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative

18-09-2025 | 09:04:00
Initiative is directly looking for Innovation Lead (OOH) Nike Initiative - Netherlands

Cogonez versterkt rol Port of Amsterdam tijdens SAIL 2025

17-09-2025 | 16:31:00
Tijdens SAIL 2025 trok Amsterdam ruim twee en een half miljoen bezoekers en meer dan 10 duizend boten.
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.