In memoriam Paul Pertijs

Door Lodewijk Varossieau

Helaas is Paul Pertijs veel te vroeg overleden, maar zijn legacy leeft voort. Als klant van het eerste uur hebben we met Paul meer dan 10 jaar bijzonder werk mogen maken. Niet in de laatste plaats dankzij Paul zelf. 

Hij legde de lat altijd hoog, haalde het maximale uit de mensen, het werk en het bureau. Een nacht doorwerken om de deadline van het eerste Greed Magazine te halen? Dan stond Paul ’s ochtends als eerste met worstenbroodjes voor de deur. Met bladgoud bedrukte abri’s midden in de financiële crisis? Screw the crisis! Als lokale juwelier in Breda de aanval openen op diamantstad Antwerpen? De ambitie van Paul en House of Pertijs was grenzeloos. Alles kon, niets was te gek. Als #bebrave ergens op is gebaseerd, dan is hij het. 

In de jaren dat we met elkaar hebben gewerkt, hebben we zo ongeveer alles gemaakt en samen meegemaakt. Van advertenties, billboards en campagnes tot acties, sponsoring en events. Behalve sale, daar hield Paul niet van. In plaats van de prijs verlagen schroefde Paul liever de verwachting en de beleving omhoog. Hoe groter de begeerte, hoe mooier hij het vond. Want naast familieman, sportman en zakenman was hij eigenlijk ook een briljante reclameman. Hij beheerste alle facetten en was zijn tijd als juwelier ver vooruit. 

Wij gaan Paul vreselijk missen als klant, als ambassadeur en als vriend. En we gaan er alles aan doen om zijn legacy samen met team House of Pertijs voort te zetten.

No one will live forever.
Legacy does. 

Lodewijk Varossieau is oprichter en CEO van SUPERREBEL GROUP


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

[Vacatures] Crocodile Agency zoekt een Sr. Content Creator

04-11-2025 | 07:33:00
Crocodile Agency is per direct op zoek naar Sr. Content Creator - 32–40 uur · Amsterdam

Blue Band en De Ruijter lanceren TikTok-serie

03-11-2025 | 15:28:00
Blue Band en De Ruijter slaan de handen ineen voor een gezamenlijke social-first campagne: Het Lekkerste Stel van Nederland.

Roorda ontwikkelt campagne Handig, van de Belastingdienst

03-11-2025 | 15:14:00
De Belastingdienst start een campagne waarin vragen en twijfels van burgers en ondernemers centraal staan.

Aidem agency creëert socialserie voor ICI PARIS XL

03-11-2025 | 14:48:00
Met het format wil het merk de wereld van beauty en lifestyle dichter bij de belevingswereld van Gen Z en jonge Millennials brengen.

Genomineerden Gouden Loeki Q3 zijn bekend

03-11-2025 | 10:27:00
Kruidvat is twee keer genomineerd met campagnes rond duurzaamheid en beauty. Ook de commercial van de Politie en Omroep MAX springt in het oog
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Bas Vlugt

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.