DCVF lanceert campagne voor Bosch: verlaag zelf je energierekening!

Door de torenhoge inflatie en sterk gestegen prijzen voor gas en stroom zijn consumenten massaal op zoek naar manieren om snel geld te besparen. Het isoleren van je huis ligt dan voor de hand, zeker omdat twee op de drie huizen in Nederland nog niet goed geïsoleerd zijn. Maar professioneel isoleren is peperduur en bij gespecialiseerde bedrijven ben je volgend jaar pas aan de beurt.

360-graden-campagne voor Bosch doe-het-zelf

Niels Braat, Client Services Director van De Combinatie van Factoren: “Bovendien weten consumenten vaak niet dat ze met redelijk kleine en simpele klussen hun energierekening kunnen verlagen. Tegen relatief lage kosten en met een korte terugverdientijd. Daarom hebben we in no-time een campagne ontwikkeld voor Bosch DIY-gereedschappen om zelf je huis te isoleren.”

Samenwerking met bekende klusfluencers

Deze 360-graden-campagne wordt internationaal uitgerold in de Benelux met online video’s, social ads, display bannering, POS-materialen in de bouwmarkten en bekende klusfluencers zoals Tanja van Hoogdalem. Daarnaast werken Bosch en DCVF voor deze campagne samen met het platform Duurzaam Klussen van Milieu Centraal.

Spoor makkelijk kou en tocht op in huis

Carlo den Otter, Creative Director: “Het hero-product van deze campagne is de Bosch AdvancedTemp. Met deze gloednieuwe thermodetector spoor je snel en makkelijk kou, tocht en zelfs verborgen energieslurpers op in huis. Krijg je rood licht bij je zolder, muren, vloeren of ramen en deuren? Dan weet je direct waar je moet isoleren.”

Landingspagina vol handige tips & tricks

Maar dan begint het pas … daarom is er een uitgebreide Bosch-landingspagina met demovideo’s, stappenplannen en kluswijzers om zelf je zolder, vloeren, muren, ramen, deuren, radiatoren en gordijnen te isoleren. Dus gaat je energierekening door het dak? En door je vloer, muren, ramen en deuren? Check dan bosch-diy.com/bespaar.

Nu tot 50 euro energiesubsidie van Bosch

Niels Braat: “Bij het isoleren van je huis heb je natuurlijk goed en voordelig gereedschap nodig. Ook daar helpt Bosch je bij want deze winter krijg je tot 50 energiesubsidie bij de AdvancedTemp-thermodetector en alle 18V POWER FOR ALL-accugereedschappen. Dus verlaag zelf je energierekening met Bosch en krijg ook nog eens cashback!”

Gedrag beïnvloeden met creativiteit. Niet op gevoel, maar op basis van gedragspsychologie en ervaring met grote merken. Dat is wat wij doen. Digital, social, winkelvloer of massamediaal. Zodat jouw doelgroep in beweging komt. Niet voor niets zit ACT in onze naam en in ons DNA. Want to know how we make people act? Check www.dcvf.nl

Lees ook:

[DCVF Case] De beste merkintroductie van 2021 overtreffen? That’s a graze idea!

Meer columns, interviews en cases van De Combinatie van Factoren vind je hier


 Volg Marketing Report op LinkedIn!

 Abonneer je op onze gratis dagelijkse nieuwsbrief

 Registreer jouw bureau gratis in de Marketing Report reclamebureau database The List





Lees ook:

Corendon: na afscheid Cor en Don, Fitzroy creatief bureau

25-11-2025 | 20:55:24
Corendon heeft na een pitch die in september 2025 was uitgeschreven, Fitzroy als creatief bureau verkozen

Fightclub geeft ticket weg voor BAM Congress 2025

25-11-2025 | 16:35:00
Fightclub organiseert een actie waarbij deelnemers kans maken op een ticket voor het BAM Congress 2025.

Smirnoff start wereldwijde Why Change a Good Thing-campagne

25-11-2025 | 14:28:26
De campagne richt zich op de culturele positie van het merk en de nadruk op constante smaak en kwaliteit.

Dirk van den Bosch: iO is agency, tech én consultancy

25-11-2025 | 12:04:00
In een gesprek met Bas Vlugt vertelt Dirk van den Bosch hoe iO werkt op het snijvlak van technologie, creatie, marketing en consultancy

Rick Franx: Social-first en bewijslast bij Abovo Maxlead

25-11-2025 | 11:31:00
In een gesprek met Marketing Report vertelt Rick Franx hoe de verschuiving van creatie naar bewijslast het werk fundamenteel verandert
 

Dit artikel is gepubliceerd door: Saskia van Weert

Uitgelicht





Abonneer je op onze nieuwsbrief.